توقیف محموله قاچاق میلیاردی/ دستگیری متهمان تحت تعقیب در ممسنی

خبر‌های پلیس فارس در روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی رزمجویی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فراشبند گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی جم - فراشبند کردند.
وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند ۲ دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فراشبند تصریح کرد: در بازرسی از خودرو‌های متوقف شده یک هزار و ۵۴۸ جفت کفش و ۵۶۵ عدد ادکلن قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی کالا در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، گفت: ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.


دستگیری متهمان تحت تعقیب در ممسنی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ۵۸ نفر از متهمان تحت تعقیب دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در راستای اجرای طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب، با هماهنگی قضائی و با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه مجرمین متواری در نقاط گوناگون شهرستان ممسنی شناسایی شد.

وی ادامه داد: با انجام عملیات‌های متعدد، تعداد ۵۸ نفر از این افراد دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: این افراد دارای سوابقی از جمله سرقت، خرید اموال مسروقه، تخلفات مالی، ایراد ضرب و جرح، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان هستند.

انتهای پیام/ن

خبرهای پلیس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار