دستگیری قاچاقچیان کالا و سارقان در فارس

خبر‌های پلیس فارس در روز سه شنبه ۱۴ شهریورماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ احمد فداکار فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان گفت: در راستای مقابله با معضل قاچاق، ماموران پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ارسنجان به سعادت شهر به یک دستگاه خودرو ون دلیکا مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو یک دستگاه الکساندرایت (کالای پزشکی) ساخت کشور کره و بدون هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۴ میلیارد ریال را کشف کنند.

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در گراش

فرمانده نیروی انتظامی گراش از انهدام باند سارقان موتور سیکلت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی بابایی فرمانده نیروی انتظامی گراش بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و انجام تحقیقات از مالباختگان، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند ۴ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تعدادی لوازم موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد.

بابایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف کامیون حامل احشام قاچاق در اقلید

پلیس شهرستان اقلید یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل ۴۰ رأس گوسفند قاچاق را توقیف کرد.
سرهنگ خسرو رزمجویی پلیس شهرستان اقلید بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان اقلید هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل احشام مشکوک و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این کامیون بدون هرگونه مدارک دامپزشکی و بارنامه است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: در بازرسی از خودرو ۴۰ راس گوسفند قاچاق کشف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای پلیس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار