نسبت به سال قبل رقم خورد؛

رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های عمومی و اختصاصی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمارهایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مجموعه فعالیت‌های ما در سراسر استان وجود دارد نشان دهنده اهتمام جدی کارکنان نسبت به خدمت رسانی ملموس و مشهود به مردم عزیز استان است.

وی تصریح کرد: حضور ما در میان ۱۰ دستگاه برتر اجرایی استان در فرایند بررسی شاخص‌های ۸۲ دستگاه شرکت کننده در حقیقت نشان دهنده آغاز فصل جدیدی از کار و خدمت به مردم عزیز استان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری است.

مهاجری ادامه داد: رشد کمی و کیفی اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های منابع طبیعی در هفته دولت سال جاری و سال گذشته مصداق عینی مناسبی از رشد شاخص‌های این دستگاه نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته است.

وی یادآور شد: علی‌رغم سال‌های سخت کم‌اعتباری دستگاه‌های مختلف استان، منابع طبیعی در دو سال متوالی اخیر بزرگترین پروژه‌های آبخیزداری خود را در سطح استان عملیاتی کرد و اقدامات متعددی در بخش‌های مختلف فنی، حفاظتی و حقوقی برداشت.

هرساله همزمان با هفته دولت، در جشنواره‌ای با نام شهید رجایی دستگاه‌های برتر استان معرفی می‌شوند. در جشنواره شهید رجایی امسال، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری دستگاه‌ها در چند بخش رتبه‌بندی شدند، درحالی که سال‌های گذشته براساس ارزیابی عملکرد در بخش عمومی و اختصاصی یا تکریم ارباب رجوع این رتبه‌بندی صورت می‌گرفت.

در این جشنواره، از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به عنوان یکی از دو دستگاهی که در مقایسه با سال گذشته بیشترین ارتقای عملکرد را داشته است، تقدیر شد.

انتهای پیام /پ

رشد ۷۷ درصدی شاخص‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.