آغاز تولید مستند تلویزیونی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در صداوسیمای آذربایجان غربی

تولید مستند چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه برای پخش از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛همزمان با برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جمهوری اسلامی ایران، مستند تلویزیونی ویژه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تولید و از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی پخش می‌شود.
 این مستند به سفارش اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با هدف به تصویر کشیدن تلاش‌های پیدا و پنهان عوامل اجرایی و نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تهیه و تولید می‌شود.
تولید مستند تلویزیونی ویژه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۴۵ دقیقه از یک ماه پیش از آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم کلید خورده و تا یک هفته بعد از اتمام مسابقات ادامه خواهد داشت.
همچنین این مستند در حین برگزاری مسابقات، به فعالیت‌های جانبی مسابقات سراسری قرآن از جمله نمایشگاه قرآن و عترت، محافل قرآنی و گفتگو با متسابقین قبل و بعد از اجرا و مصاحبه با عوامل اجرایی می‌پردازد.
مستند تلویزیونی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به کارگردانی و تدوین گری مجید یوسفی و همکاری آقایان رحمت خدا و، مهدی نصیری تصویر بردار، رضا همتی صدا بردار، و خانم فاطمه خدایی گزارشگر تهیه و تولید می‌شود.
مستند دیگری نیز براساس سفارش سازمان اوقاف و امور خیریه از روند برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در ارومیه در حال تولید است که ۲۰ روز بعد از اتمام مسابقات از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.
گفتنی است چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۱ شهریور ماه در شهر ارومیه آغاز شده و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/م

مستند تلویزیونی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در صداوسیمای آذربایجان غربی تولید و پخش می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.