چینش هوشمندانه تیم داوری نشان دهنده بلوغ محتوایی مسابقات سراسری قرآن است

رئیس هیات داوران حفظ و ترتیل قرآن کریم با بیان اینکه تیم داوری هوشمندانه قبل از برگزاری مسابقات انتخاب شده اند، گفت: مجموع این محسنات نشان دهنده بلوغ کاری و محتوایی و فنی مسابقات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد بنیادی، رئیس هیات داوران حفظ و ترتیل قرآن کریم چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حاشیه برگزاری این مسابقات با اشاره به ارزیابی این دوره از مسابقات از نگاه داوری اظهار داشت: تیم داوران اعم از خواهران و برادران تا کنون در این سطح از کیفیت و کمیت نبوده است.

وی با بیان اینکه این تیم هوشمندانه قبل از برگزاری مسابقات انتخاب شده اند، گفت: در کمیته علمی، فنی آیین نامه‌های داوری تدوین و تصویب شد و بعد از تحلیل‌ها و بررسی‌ها و در نظر گرفتن تخصص داوران چینش انتخاب استانی داوران صورت گرفت.

بنیادی با بیان اینکه امسال داوران از استان‌های دیگر نیز انتخاب شدند، اظهار کرد: مجموع این محسنات نشان دهنده بلوغ کاری و محتوایی و فنی این مسابقات در چهلمین دوره خود می‌باشد.

رئیس هیات داوران حفظ و ترتیل قرآن در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه امسال نیز داوران از همه سطوح در چینش خوبی قرار گرفتند، تصریح کرد: در مجموع باید گفت: مسابقات از لحاظ ساختاری و فنی به ایده آل‌ها و بلوغ خود رسیده است.

وی ادامه داد: البته همیشه مسابقات قرآنی مورد اعتراض عده‌ای قرار می‌گیرد که باید توجه داشت اگر این انتقادات نباشد مسابقه‌ای درست و پرمحتوا شکل نمی‌گیرد و تمامی این نظرات و انتقادات برای رشد و ترقی خوب می‌باشد.

بنیادی با بیان اینکه تا این لحظه از مجموعه داوری و کیفیت مسابقات رضایت خوبی مشاهده می‌شود، افزود: با توجه به اینکه رشته نهج البلاغه اولین سال برگزاری خود را پشت سر گذاشت کیفیت مسابقات مفاهیم خوب بود.

رئیس هیات داوران حفظ و ترتیل قرآن در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن با بیان اینکه کار‌های نو همیشه با آزمون و خطا همراه است، گفت: برگزاری مسابقات قرائت و حفظ با وجود اینکه در اولین روز‌های خود است، ولی بیشتر جنبه آموزشی دارد، همچنین قرعه‌های مسابقات نیز در حد مطلوب است.

وی با اشاره به کیفیت خوب مدیریت مسابقات در تمامی سطوح افزود: مسابقات در سال‌های اولیه خود بدون قرعه و نظم خاصی برگزار می‌شود، ولی رفته رفته این مسابقات جایگاه خود را به دست آورده است.

انتهای پیام/م

سطح داوری در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بالا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.