آخرین اخبار از طوفان هاروی در آمریکا؛

خط لوله سوخت تگزاس بازگشایی شد/ لغو دستور تخلیه مناطق محاصره شده

مقامات محلی ایالت تگزاس دستور تخلیه مناطقی که زمانی تحت محاصره مواد شیمیایی کارخانه بودند را لغو کردند.

خط لوله سوخت تگزاس بازگشایی شد/ لغو دستور تخلیه مناطق محاصره شدهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات محلی ایالت تگزاس دستور تخلیه مناطقی که زمانی تحت محاصره مواد شیمیایی کارخانه بودند را لغو کردند. همچنین خط لوله اصلی سوخت این ایالت امروز (دوشنبه) بازگشایی شد. این اقدامات نشان دهنده بازگشت آرامش به ایالت تگزاس پس از طوفان سهمگین هاروی است.

بر این اساس، ایالت تگزاس از زمان آغاز این طوفان در 25 اوت (سوم شهریور ماه) شاهد نزدیک به 125 سانتی‌متر بارش باران بود. در نتیجه این طوفان سهمگین 50 شهروند آمریکایی کشته شدند. فرماندار تگزاس میزان خسارت این طوفان را 180 میلیارد دلار برآورد کرد.

این طوفان باعث یک سلسله آتش‌سوزی در کارخانه مواد شیمیایی "آرکما اس ای" در شمال شرقی شهر هوستون شد. آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا و کمیسیون محیط زیست تگزاس این آتش سوزی را در راستای کاهش خطر، کنترل کردند. با کنترل آتش سوزی، فرمان تخلیه مناطق نزدیک به این کارخانه لغو شد و 2 هزار و 300 شهروند به خانه‌های خود بازگشتند.

طوفان هاروی همچنین به تگزاس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز انرژی آمریکا خسارت وارد کرد. تگزاس یک چهارم ظرفیت پالایشگاهی آمریکا را داراست که همین امر باعث افزایش بهای سوخت در این کشور شد.

شرکت "کولونیل" که بزرگترین سیستم خط لوله سوخت در آمریکاست، اعلام کرد از امروز خط لوله گازوئیل خود در بخش تگزاس را بازگشایی کرد. همچنین خط لوله بنزین این ایالت نیز از روز سه شنبه کار خود را از سر می‌گیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار طوفان هاروی در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار