نویسنده پرفروش‌ترین کتاب ترامپ؛

ترامپ هرگز به وعده کمک یک میلیون دلاری خود به آسیب‌دیدگان توفان هاروی عمل نخواهد کرد

نویسنده پرفروش‌ترین کتاب ترامپ می‌گوید او هرگز به وعده کمک مالی یک میلیون دلاری خود به آسیب‌دیدگان توفان هاروی عمل نخواهد کرد.

ترامپ هرگز به وعده کمک یک میلیون دلاری خود به آسیب‌دیدگان توفان هاروی عمل نخواهد کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، تونی شوارتز، نویسنده اصلی کتاب «هنر معامله»، پرفروش‌ترین کتاب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود پیش‌بینی کرد رئیس‌جمهور آمریکا هرگز به وعده کمک مالی یک میلیون دلاری از دارایی‌های شخصی خود به آسیب‌دیدگان توفان هاروی عمل نخواهد کرد. نویسنده کتاب «هنر معامله» افزود ترامپ در این خصوص تنها وعده داده است. او هرگز به اینگونه وعده‌ها عمل نمی‌کند.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، پنج‌شنبه در نشست مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرده بود رئیس جمهور این کشور مبلغ یک میلیون دلار از دارایی‌های شخصی خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان توفان هاروی و سیلاب‌های ناشی از آن در ایالت‌های تگزاس و لوئیزیانا، اختصاص خواهد داد.

ترامپ همچنین، روز گذشته از نمایندگان کنگره آمریکا خواست مبلغ 7 میلیارد و 850 میلیون دلار بودجه برای تأمین هزینه‌های جبران خسارت های ناشی از توفان هاروی و سیلاب‌های ناشی از آن اختصاص دهند.

کتاب هنر معامله که در سال 1987 میلادی منتشر شد، زندگی‌نامه ترامپ و مسیری را که او تا رسیدن به اوج موفقیت در تجارت و تبدیل شدن به بزرگترین سرمایه‌دار حاضر در بازار املاک و مستغلات نیویورک طی کرده است، با جزئیات تمام شرح می‌دهد. شوارتز، نویسنده اصلی کتاب هنر معامله که از نوشتن این کتاب به شدت پشمیان است، سال گذشته میلادی و پیش از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در گفتگویی با مجله نیویورکر، تنها دلیل خود برای نوشتن این کتاب را -که او آن را «کتاب تخیلی» می‌خواند- نیاز مالی خودش اعلام کرد. او افزود در مدت یک سال و نیم نگارش این کتاب به شناخت خوبی از ترامپ و ویژگی‌های شخصیتی او دست پیدا کرده است و اگر می‌توانست زمان را به عقب برگرداند عنوان «جامعه‌ستیز» را برای کتابش انتخاب می‌کرد؛ زیرا در این کتاب درباره ویژگی‌های مثبت ترامپ بسیار غلو شده است.

شوارتز در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 آمریکا، بارها ترامپ را «ترسناک» خواند. او همچنین به تازگی پیش‌بینی کرده است رئیس‌جمهور آمریکا در نهایت برای جلوگیری از استیضاح خود، از مقامش استعفا خواهد کرد. نویسنده اصلی کتاب هنر معامله سال گذشته، همچنین پیش‌بینی کرده بود ترامپ در صورت راهیابی به کاخ سفید و با در دست داشتن بمب هسته‌ای باعث نابودی تمدن بشری خواهد شد.

توفان هاروی، یکی از سهمگین‌ترین توفان‌های تاریخ آمریکا، تاکنون دست‌کم بیش از 50 کشته و بیش از یک میلیون آواره در ایالت‌های تگزاس و لوئیزیانا بر جای گذاشته است. خسارت‌های ناشی از این توفان و سیلاب‌های ناشی از آن ده‌ها میلیارد دلار برآورد شده است. ترامپ تاکنون دوبار برای بررسی خسارت‌های ناشی از توفان هاروی به ایالت تگزاس سفر کرده است. وعده کمک یک میلیون دلاری رئیس جمهور آمریکا، انتقادات زیادی را علیه او برانگیخته است. معترضان این مبلغ را بسیار ناچیز می‌دانند. برخی کاربران توییتر در پیام‌هایی خواستار آن شدند تا ترامپ رسید پرداخت این یک میلیون دلار را منتشر کند؛ در غیر این صورت، باور نخواهند کرد که این مبلغ پرداخت شده است. برخی دیگر از کاربران توییتر نیز در پیام‌های خود از ترامپ به سبب آنکه برای انتشار گواهی تولد باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، مبلغ به مراتب بیشتری پیشنهاد داده بود، به شدت انتقاد می‌کنند. 

 

انتهای پیام/


تونی شوارتز پیش‌بینی کرد ترامپ وعده کمک یک میلیون دلاری خود به قربانیان توفان هاروی را عملی نخواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار