هشدار کشیش آمریکایی؛

توفان‌های سهمگین در شهرهای آمریکا به سبب «فساد اخلاقی» روی می‌دهند

یک کشیش آمریکایی می‌گوید وقوع توفان مرگبار هاروی در ایالت تگزاس به سبب فساد اخلاقی گسترده در این ایالت بوده است.

توفان‌های سهمگین در شهرهای آمریکا به سبب «فساد اخلاقی» روی می‌دهندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هافینگتن پست، کوین سوانسون، کشیش آمریکایی در ایالت کلرادو، می‌گوید وقوع توفان مرگبار هاروی در ایالت تگزاس به سبب فساد اخلاقی گسترده در این ایالت بوده است. این کشیش که از طرفداران حکم اعدام برای «همجنس‌گرایان» است، وقوع توفان هاروی را با «فساد جنسی» و به رسمیت شناختن حقوق «دگرباش‌ها» در چندین ایالت آمریکا، مرتبط می‌داند.

سوانسون روز گذشته (جمعه)، در یک برنامه رادیویی اعلام کرد توفان مرگباری که باعث ویرانی هیوستن شده است، در شهرهایی مانند هیوستن که ساکنان آن‌ها دارای انحرافات اخلاقی هستند، روی می‌دهد. او توفان هاروی را پیامی از سوی حضرت عیسی (ع)، خواند و افزود تا زمانی که مردم آمریکا توبه نکنند؛ تا زمانی که ساکنان شهرهایی همانند هیوستن و نیواورلئان توبه نکنند؛ همه آن‌ها به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

این کشیش آمریکایی افزود سراسر تگزاس و آمریکا باید از این اتفاق درس بگیرند. او گفت بقایای توفان هاروی در حال حرکت به سمت نیواورلئان (در ایالت لوئیزیانا)، است که خود را برای جشنواره سالانه دگرباش‌ها آماده می‌کند. سوانسون معتقد است همزمانی این دو رویداد نمی‌تواند تصادفی باشد.  

تاکنون دست کم 50 نفر بر اثر وقوع توفان سهمگین هاروی و سیلاب‌های ناشی از آن، جان خود را از دست داده و بیش از یک میلیون نفر نیز آواره شده‌اند. احتمال افزایش شمار قربانیان این توفان مرگبار همچنان وجود دارد. سیل و توفان در ایالت‌های تگزاس  و لوئیزیانا همچنین، خسارت‌های فراوانی را به ساختمان‌ها و منازل مسکونی وارد کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از خانه‌های آسیب‌دیده برای اینکه قابل سکونت باشند، باید به کلی ویران و  دوباره ساخته شوند. رئیس جمهور آمریکا روز گذشته از کنگره این کشور درخواست کرد مبلغ 7 میلیارد و 850 میلیون دلار برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از توفان هاروی و سیلاب‌های ناشی از آن اختصاص دهد. 

 

انتهای پیام/


کشیش آمریکایی علت وقوع توفان هاروی را فساد اخلاقی گسترده در ایالت تگزاس اعلام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
امریکا تنها کشور غربی هست که مردم ان به دین مسیحیت تا حدودی معتقد هست.
آخرین اخبار