ترامپ، کتاب جدید هیلاری کلینتون را به سخره گرفت+ عکس

رئیس‌جمهور آمریکا رقیب دموکرات خود در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب توییترش به سخره گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از دیلی میل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، تنها چند ساعت پس از بازگشت به واشنگتن و بازدید از مناطق سیل زده تگزاس و لوئیزیانا به دنبال توفان هاروی، مطلبی تمسخرآمیز علیه هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016، منتشر کرد.

این مطلب که در ابتدا از سوی یکی از حامیان دونالد ترامپ منتشر شد، تصویر جلد کتاب «هیلاری کلینتون» با نام «چه اتفاقی افتاد؟» را نشان می دهد. در کنار این کتاب، یک کتاب دیگر دقیقا با همان طراحی دیده می شود که روی آن نوشته شده است «من اتفاق افتادم» و در پایین این نوشته تصویر خندان دونالد ترامپ قرار دارد؛ که این عکس به پیروزی پیش‌بینی نشده ترامپ در انتخابات اشاره دارد.

این توییت تمسخرآمیز بیش از 3500 بار در توییتر به اشتراک گذاشته شد و دونالد ترامپ از جمله افرادی بود که آن را در حساب خود بازنشر کرد.

ترامپ، کتاب جدید هیلاری کلینتون را به سخره گرفت+ عکس

هیلاری کلینتون در کتاب جدیدش در خصوص تجربیات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و احساسی که به عنوان اولین نامزد زن ریاست جمهوری در آمریکا داشته است، توضیحاتی را ارائه داده است. این کتاب قرار است 12 سپتامبر سال جاری میلادی منتشر شود.


انتهای پیام/

ترامپ بار دیگر هیلاری کلینتون را مسخره کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار