مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

مشاوره خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در فضا‌های عمومی بوشهر برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: در راستای تحکیم خانواده و افزایش آگاهی‌ها در عرصه آسیب‌های اجتماعی، مشاوره خانواده در پارک‌ها و فضاهای عمومی استان بوشهر با مشارکت طلاب در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

مشاوره خانواده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در فضا‌های عمومی بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام جمالی صبح امروز در نشست با مسئولان مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بوشهر با تاکید بر اخلاق و سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: تهذیب نفس، خودسازی، اخلاق اسلامی وسبک زندگی اهل بیت (ع) از اولویت‌های آموزشی این مرکز علمی آموزشی است.

وی با تاکید بر استفاده از اخلاق اسلامی همراه با اخلاص در تمام مراحل زندگی و جامعه تصریح کرد: امثال شهید حججی‌ها زائده تفکر اخلاص مدار و ولایتمدارانه است که حتی در اسارت دشمن و جانبازی می‌داند به قتلگاه می‌رود، ولی وقتی به چهره این شخص نگاه می‌شود مقتدرانه و با صلابت گام برمی‌دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به نقش مهم فعالیت‌های فرهنگی در تبیین جایگاه حوزه علمیه در جامعه خاطر نشان کرد: فعالیت‌های کار‌های تبلیغی و فرهنگی اولویت حوزه علمیه خواهران است و اکنون حوزه علمیه خواهران در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

جمالی گفت: جامعه امروز ما وضعیت حساسی را تجربه می‌کندو این مهم تلاش مضاعف روحانیت را می‌طلبد.

وی از ایجاد کلاس‌های مشاوره خانوادگی در فضا‌های عمومی خبرداد و تأکید کرد: مشاوره خانواده در پارک‌ها و فضا‌های عمومی که از سال گذشته آغاز و با استقبال خانواده مواجه شد در آینده نزدیک این کارگاه‌های مهم آموزشی که در راستای تحکیم خانواده و افزایش آگاهی‌ها در عرصه آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی می‌شود مجددا ایجاد می‌شود و توسعه پیدا می‌کند.

جمالی افزود: باید در پارک‌ها و فضا‌هایی که خانواده‌ها حضور دارند، مشاوران حوزه علمیه خواهران با حضور خود مشاوره‌های لازم برای تحکیم پایه‌های خانواده و آگاه سازی آسیب‌های اجتماعی ارائه کنند چراکه، ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم که یک‌نفری در مسجد بیایید پای منبر، طلاب باید با حضور در بین مردم به حل مشکلات خانواده‌ها مشاوره دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم تبلیغ در فضای مجازی اظهار داشت: تبلیغ در فضای مجازی از دیگر فعالیت هم مهم و اثرگذار است که حوزه علمیه خواهران و طلاب خواهر استان بوشهر در این عرصه فعال هستند.

انتهای پیام /پ

کلاس‌های مشاوره خانوادگی در فضا‌های عمومی برگزار می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.