مربی تیم ملی کامپوند:

هدف ما تکرار قهرمانی جهان در مکزیک است

بهزاد پاکزاد گفت::مهم‌ترین هدف ما تکرارعنوان قهرمانی جهان در مسابقات جهانی مکزیک است.

 هدف ما تکرار قهرمانی جهان در مکزیک استبهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی کامپوند بیان کرد: تیم ملی کامپوند برای شرکت در مسابقت قهرمانی جهان آماه می شود که مهرماه به میزبانی مکزیک برگزار می شود. دوره گذشته تیم کامپوند مردان ایران به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرده بود. امیدوارم کمانداران این قهرمانی را دوباره تکرار کنند.

او ادامه داد: تعدادی از اعضای تیم ملی کامپوند در مسابقات دانشجویان جهان شرکت کردند که به زودی به ترکیب تیم ملی اضافه خواهند شد.تلاشمان را می کنیم در مدت باقیمانده به شروع مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی به آمادگی کامل برسد.

تکرار قهرمانی تیم کامپوند دور ازدسترس نیست

مربی تیم ملی کامپوند در پاسخ به این سوال که آیا تیم کامپوند می تواند قهرمانی اش در مسابقات قهرمانی جهان را تکرار کند تصریح کرد: تکرار قهرمانی جهان تیم کامپوند دور از دسترس نیست. به دلیل اینکه کمانداران در این مدت در مسابقات مختلف شرکت کردند، اردو تیم ملی به طور کامل تشکیل نشد و این مسائل در عملکرد ورزشکاران تاثیر گذار است. منتظریم همه ملی پوشان به ترکیب تیم اضافه شوند تا با ترکیب کامل اردو تیم ملی را آغاز کنیم.

پاکزاد درباره وضعیت پریسا براتچی و اینکه آیا می تواند در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کند گفت: براتچی در حال حاضر زیر نظر پزشک است تا به شرایط ایده آل برسد. تلاشمان را می کنیم تا او را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم اگر مشکل جدی نداشت در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.تیم کامپوند در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک با تیم کامل شرکت خواهد کرد که سه وزشکار به طور مجزا در دو بخش مردان و زنان اعزام می شوند.

تیم کامپوند نوجوانان مدعی قهرمانی در مسابقات آرژانتین است

مربی تیم ملی کامپوند درباره اعزام تیم جوانان و نوجوانان به مسابقات جهانی آرژانتین تصریح کرد: مسابقات جهانی جوانان و نوجوانان هم مهرماه به میزبانی آرژانتین برگزار می شود و تیم کامپوند نیز در بخش های پسران و دختران در این رقابت ها شرکت می کند. تیم رده های سنی شرایط خوبی برای شرکت در این مسابقات دارد و می تواند به مدال دست پیدا کند.

سرمایه گذاری خوبی درسال های اخیر در بخش کامپوند صورت گرفت

او افزود: تیم کامپوند در رده سنی نوجوانان در بخش تیمی رکوردهای بسیار خوبی در مسابقات گذشته زده  است و کمانداران توانستند به رکورد 677 دست پیدا کنند و با این شرایط می توانند به راحتی روی سکو قرار بگیرد، اما در بخش بزرگسالان شرایط سخت تر است چون بیشتر کماندارانی که در این رده مسابقه می دهند در مسابقات بخش بزرگسالان هم شرکت می کنند و رکورد های آنها با رکورد رده بزرگسالان برابری می کند ، به همین خاطر کسب مدال در بخش جوانان کمی دشوارتر است.

پاکزاد درپاسخ به این سوال که آیا تیم رده های سنی تیراندازی با کمان می تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان در آینده باشد گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر سرمایه گذاری های خوبی در بخش رده های سنی صورت گرفته است و کمانداران مستعدی تیم این رشته معرفی شدند.در شرایطی فعلی مشکلی برای تیم کامپوند در آینده نخواهیم داشت. البته در این زمینه باید سرمایه گذاری شود و توجه به بخش رده های سنی ادامه داشته باشد که در این صورت می توانیم ورزشکاران با استعدادی را به تیم ملی اضافه کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار