عبادی: حساسیت بازی های جهانی رقابت ورزشکاران را بیشتر کرد

ملی پوش کامپوند گفت: حساسیت بازی های جهانی لهستان باعث افزایش رقابت کمانداران برای کسب مدال شد.

 عبادی: حساسیت بازی های جهانی رقابت ورزشکاران را بیشتر کرد اسماعیل عبادی در گفتگو با   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره سطح بازی های جهانی لهستان تصریح کرد: مسابقات کامپوند بازی های جهانی لهستان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تمامی کمانداران برتر دنیا در این رویداد شرکت کردند. این رقابت ها برای رشته هایی که در المپیک حضور ندارند از اهمیت زیادی برخوردار است و در رنکینگ کمانداران بسیار تاثیر گذار است و ورزشکاران برای اینکه جواز حضور در آن را پیدا کنند باید سهمیه کسب کنند.

ملی پوش کامپوند ایران در ادامه گفت:در مجموع 24 کماندار در کامپوند آقایان شرکت کرده بودند که 10 نفر نخست رنکینگ جهانی به طور مستقیم سهمیه گرفتند و سایر کمانداران نیز در مسابقات مختلف موفق به کسب سهمیه بازی های جهانی شدند.

وی گفت: در رشته کامپوند هر کشوری می توانست 2 سهمیه برای بازی های جهانی لهستان  کسب کند که ما در مسابقات آسیایی تایلند ضمن کسب مدال سهمیه این بازی ها  را کسب کردیم.

 رقبای من کمانداران برتر دنیا بودند

عبادی درباره سطح کیفی کماندارانی که با آنها برای کسب مدال رقابت کرد بیان کرد:ورزشکارانی که در این رقابت با آنها مسابقه دادم رنکینگ بالایی داشتند و در مسابقات  مختلف با آنها مسابقه دادم و از سطح کیفی شان آشنا بودم.در مرحله فینال با کماندار دانمارک که در جایگاه دوم رده دبندی جهانی قرار دارد رقابت کردم همچنین در مرحله نیمه نهایی نیز با نفر اول کامپوند جهان از کشور هلند مسابقه دادم.

کسب مدال در بازی های جهانی بسیار دشوار است

ملی پوش کامپوند گفت : کسب مدال در این مسابقه با توجه به اهمیتی که برای ورزشکاران دارد بسیار سخت است اما من با توجه به تمرینات و آمادگی که داشتم توانستم مدال نقره این بازی ها را کسب کنم. البته این برای نخستین بار بود که کامپوند ایران در بازی های جهانی موفق به کسب مدال می شود.

دنبال شکستن رکورد آسیایی کامپوند بودم

دارنده مدال نقره بازی های جهانی لهستان افزود:برای بازی ها جهانی لهستان شرایط بسیار خوبی داشتم و از روحی و روانی در موقعیت خوبی بودم و طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده بودم کسب مدال در اولویت قرار داشت.البته هدفی که در این بازی ها خواستم به آن برسم شکستن رکورد آسیایی رشته کامپوند بود که متاسفانه موفق به این کار نشدم.

عبادی درباره وضعیت پریسا براتچی دیگر نماینده ایران در این مسابقات گفت: براتچی هم شرایط خوبی داشت و از آمادگی بالایی برخوردارد بود. او هم می توانست به مدال دست پیدا کند اما با بدشانسی مواجه شد البته رقبای سرسختی هم داشت.

حساسیت بازی های جهانی باعث رقابت بیشتر ورزشکاران شد

ملی پوش کامپوند ادامه داد:بازی های جهانی برای رشته های غیر المپیکی هر 4 سال یک بار برگزار می شود که امسال دومین دوره این بازی ها بود که ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی برای کسب مدال در این رویداد بزرگ حاضر می شوند.این رقابت ها باتوجه به اهمیتی که دارد رقابت تنگاتنگی بین ورزشکاران برقرار است .به طور حتم در همه رشته های ورزشی برترین های هر رشته حضور دارند.

وی گفت:کسب مدال بازی های جهانی در افزایش رنکینگ کمانداران بسیار تاثیر گذار است و من پس از کسب مدال نقره این رقابت ها به رده سوم رنکینگ جهانی صعود کردم.

 

انتهای پیام/

 

کسب نخستین مدال بازی های جهانی تیم کامپوند ایران در لهستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار