فدراسیون تیراندازی با کمان منتظر تصمیم وزارت ورزش

وزارت ورزش و جوانان با وجود گذشت زمان قانونی ریاست فدراسیون تیراندازی باکمان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب نکرده است و اقدامی برای ثبت کاندیدای جدید نیز انجام نداد.

فدراسیون تیراندازی با کمان منتظر تصمیم وزارت ورزشبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛دوره چهارساله ریاست شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان خرداد ماه به پایان رسیده است و طبق قانون وزارت ورزش وجوانان باید پس از پایان مهلت قانونی ریاست فدراسیون ها تا قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی سرپرست جدید انتخاب کند.

این درحالی است که با وجود پایان ریاست قانونی شجاعی در فدراسیون وزارت خانه هنوز برای فدراسیون تیراندازی با کمان  سرپرستی انتخاب نکرده است و این فدراسیون همچنان با رئیس اداره می شود.

پیش از این فدراسیون تیراندازی با کمان ثبت نام از کاندیدا برای شرکت در مجمع انتخاباتی انجام داده است که 6 نفر در لیست نهایی حضور داشتند و قرار بود پس ار تائید حضور این افراد از طرف وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی برگزار شود اما وزارت ورزش و جوانان اقدامی در جهت تائید نامزدهای انتخاباتی این فدراسیون انجام نداده است و مشخص نسیت که مجمع انتخاباتی فدراسیون با حضور این 6 کاندیدا انجام می شود یا اینکه ثبت مجددد صورت می گیرد.

طبق آئین نامه جدید وزارت ورزش و جوانان که اعلام کرده بود افراد داوطلب برای شرکت در انتخابات فدراسیون ها باید از 5 نفر از اعضای مجمع انتخاباتی نامه کتبی دریافت کنند برگزاری مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان به تعویق افتاد و وزارت ورزش و جوانان هنوز تصمیمی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون ندارد.

پنج سال گذشته که کریم صفایی از ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان برکنار شد و به دلیل جعل امضاییش توسط یکی از کارکنان فدراسیون به فدراسیون جهانی شکایت کرد و منجر به تعلیق این فدراسیون به مدت 2 سال شد فدراسیون تیراندازی با کمان اساسنامه جدیدی را به فدراسیون جهانی ابلاغ کرد که مورد تائید وزارت ورزش و فدراسیون جهانی قرار گرفت.

با وجود ابلاغیه جدید وزارت ورزش و جوانان برای تغیر اساسنامه فدراسیون ها این فدراسیون هنوز اقدامی  برای تغییر اساسنامه خود نکرده است.

کیارستمی :وزارت ورزش اقدامی برای تعیین سرپرست فدراسیون نکرده است

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان درباره برگزاری مجمع این فدراسیون و تصمیم وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد:اساسنامه فدراسیون تیرو کمان مورد تائید فدراسیون جهانی است که وزارت ورزش و جوانان نیز آن را تائید کرده است.در حال حاضر وزارت ورزش و جوانان هنوز دستوری به فدراسیون برای تغییر اساسنامه نداده است در صورت ابلاغیه جدید در اسرع وقت به ان رسیدگی می کنیم.

اساسنامه فدراسیون مورد تائید فدراسیون جهانی است

وی در ادامه عنوان کرد: هر تغییر که در اساسنامه ایجاد شود باید به فدراسیون جهانی اعلام کنیم تا در جریان قرار بگیرد.دوره گذشته که موضوع تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان مطرح شد اساسنامه جدید تنظیم شد که وزارت ورزش و جوانان در آن دوره آن را تائید کرد و فدراسیون جهانی نیز آن را به تصویب رساند و مجمع انتخاباتی دوره گذشته طبق آن برگزار شد.به هر حال برای تغییر اساسنامه منتظر دستور وزارتخانه هستیم تا اگر نیاز به اصلاح دارد تغییرات را انجام دهیم.

کیارستمی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پایان دوره چهار ساله ریاست فدراسیون تیرو کمان هنوز سرپرستس برای فدراسیون انتخاب نشده است اظهار داشت:این موضوع در حیطه وظایف وزارت ورزش و جوانان است که باید به آن رسیدگی کند و تاکنون ابلاغیه در خصوص اداره فدراسیون با حضور سرپرست به ما داده نشده است.و هر دستوری بدهد آن را اجرا می کنیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار