ملی پوش کامپوند: هدفم کسب مدال جهانی تیراندازی با کمان است

براتچی گفت: تنها حضورم در فینال رضایت بخش نیست و با هدف کسب مدال در مرحله سوم رقابت های جام جهانی تیروکمان آلمان شرکت می کنم.

ملی پوش کامپوند:پریسا براتچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرکت در جام جهانی تیروکمان آلمان تصریح کرد:مرحله سوم جام جهانی تیراندازی با کمان 17 مرداد ماه آغاز می شود و تیم ایران با 2 کماندار در این رقابت ها شرکت می کند.خوشبختانه برای شرکت در این مسابقات آمادگی خوبی داریم امیدوارم علاوه برکسب امتیازات لازم جهت حضور در مرحله فینال، به مدال این رقابت ها نیز دست پیدا کنیم.در این مسابقات علاوه بر بخش انفرادی در بخش میکس نیز شرکت خواهیم کرد.

 او افزود: در 2 مرحله گذشته این مسابقات که به میزبانی چین  و ترکیه برگزار شد، شرکت کردم و خوشبختانه امتیازات لازم را کسب کردم اما به دلیل مشکلات در صدور روادید کمانداران،  به مرحله سوم مسابقات جهانی به میزبانی آمریکا نرسیدم و از جایگاه 4 به رتبه 6 سقوط کردم اما برای اینکه شانس حضور در فینال فینالیست ها را از دست ندهیم و جایگاه ما در جدول تغییر نکند باید در مرحله پایانی شرکت کنیم.

با هدف کسب مدال در جام جهانی آلمان شرکت می کنم

 وی درپاسخ به این سوال که آیا شانس کسب مدال در در رقابت های جام جهانی را دارد یا نه، تصریح کرد: هدف ما از شرکت در این مسابقات تنها حضور در  مرحله فینال نیست، ما در هر مسابقه ای با هدف کسب مدال شرکت می کنیم و  با توجه به آمادگی که در مسابقات اخیر به دست آوردم بسیار امیدوارم که بتوانم به مدال رقابت های جهانی دست پیدا کنیم. عبادی نیز طبق  آمادگی که در مسابقات اخیر داشت یکی از مدال آوران این رقابت ها خواهد بود.

 هدف اصلی کمانداران مسابقات قهرمانی جهان مکزیک است

پریسا براتچی درباره مهم ترین رقبایش در جام جهانی تیراندازی با کمان گفت: به دلیل اینکه این رقابت ها تاثیر زیادی در رنکینگ کمانداران دارد، ورزشکاران با آمادگی کاملی در آن شرکت می کنند و هر کشوری آماده ترین ورزشکار خود را به این رقابت ها اعزام می کند. با توجه به اینکه  مهرماه مسابقات قهرمانی جهان تیر و کمان به میزبانی مکزیک برگزار می شود کمانداران برای آمادگی در این رویداد مهم، مسابقات جام جهانی را  از دست نمی دهند و تلاش می کنند به شرایط ایده آل برسند.

کمانداران آسیایی مهم ترین رقبای ما هستند

اوادامه داد: مهم ترین حریفان ما در جام جهانی آلمان، کمانداران کشورهای آسیایی هستند چون کمانداران کشورهای شرق آسیا در مسابقات مختلف مدال های زیادی کسب می کنند.

 ملی پوش تیرو کمان درباره وضعیت تیم کامپوند بانوان و عملکردشان در مسابقات اخیر عنوان کرد: چند سالی تیم کامپوند بانوان دچار افت شده بود و شرایط مناسبی برای شرکت در مسابقات مختلف نداشت. اما با حمایت های مسئولان فدراسیون خوشبختانه تیم کامپوند بانوان  پیشرفت کرد و به روز های اوجش نزدیک شد. با توجه به  نتایج کسب شده ثابت کردیم که می توان با تلاش و حمایت موفقیت های گذشته را تکرار کرد.

 براتچی در پایان بیان کرد: در حال حاضر تیم کامپوند بانوان در وضعیت بسبار مناسبی قرار دارد و اگر همین روند را ادامه دهد به طور قطع می تواند در مسابقات برون مرزی به مدال دست پیدا کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.