تا ۴۰ روز آینده شهردار بیرجند مشخص می‌شود

عضو شورای شهر بیرجند از مشخص شدن شهردار تا ۴۰ روز آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق نژاد عضو شورای شهر بیرجند گفت : اگر در گزینه بومی بودن به شایسته سالاری نرسیم آن وقت به گزینه غیر بومی مطرح می‌شود.


وی با بیان اینکه در انتخاب شهردار معیارهای مختلفی از جمله شایسته سالاری و بومی بودن مطرح خواهد شد، افزود :معیارهایی مانند، تجربه، تخصص، برنامه ریزی، قدرت تعامل با مسئولان و مردم، داشتن تعهد اخلاقی و توسعه‌ای ، دیدگاه احترام به مردم جزو معیارهایی ما خواهد بود.


عبدالرزاق نژاد گفت : شهردار بیرجند باید از تخصص لازم برخوردار باشد و تعهدات اسلامی، اخلاقی و انقلابی داشته باشد و ما شهرداری را می‌پسندیم که در تمامی زمینه‌ها نگاه او توسعه‌ای ، پیشرفتی و خدماتی باشد.


وی افزود: قطعا شهرداری نیاز داریم که در همان مدت زمان شش ماه اول کار مردم بتوانند تغییرات را در سطح شهر حس کنند و باید فکر او توسعه‌ای در تمامی ابعاد و خدمات رسانی به مردم به ویژه در زمینه حاشینه نشینی ، نقاط محروم باشد.


عبدالرزاق نژاد گفت: شهردار جدید باید یک شخصیت دلسوز، جهادی، خلاق، باشد تا بتواند نواقص شهر را برطرف کرده و در زمینه‌های خدماتی، وپیوست فرهنگی داشته باشد.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/ک


شهردار بیرجند تا اواسط مهر ماه انتخاب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.