بازیکنان بزرگی که تابستان 2017 در تیم‌های خود ماندند

با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات تابستانی در چند لیگ معتبر اروپایی،چندین بازیکن بزرگ که نامشان رونق بخش بازار نقل و انتقالات بود، در تیم‌های خود ماندگار شدند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پنجره تابستانی نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ‌های معتبر انگلیس، آلمان و فرانسه شب گذشته در بسته شد و در این میان بازیکنان بزرگی که در این مدت از آن‌ها به عنوان «خرید‌های بزرگ» تابستان امسال نام برده می‌شد، ترجیح دادند در تیم‌های خود بمانند.
چند بازیکن سرشناسی که تابستان امسال تیم خود را به هر دلیلی ترک نکردند، عبارتند از::
کریستیانو رونالدو، رئال مادرید.
این بازیکن پرتغالی تصمیم داشت پس از اتهام تخلف مالیاتی اسپانیا را ترک کند و از منچستر یونایتد یا پاری سن ژرمن به عنوان مقصد بعدی او نام برده شده بود، اما رونالدو ترجیح داد با رفع کدورت‌ها در برنابئو بماند.


آنتوان گریزمان، اتلتیکو مادرید
محرومیت تیم دوم شهر مادرید از سوی فیفا باعث شد این ستاره فرانسوی نتواند به تیم دیگری نقل مکان کند. بارسا، رئال و من یونایتد از جمله مشتریان او بودند.


اوبامیانگ، دورتموند
پیئر امریک اوبامیانگ ،مهاجم تیم فوتبال دورتموند که مورد توجه چلسی و پی اس جی و آث میلان بود، در نهایت در این تیم آلمانی ماند. هرچند هم تیمی او عثمان دمبله راهی بارسلونا شد.


ریاض محرز، لسترسیتی
یکی دیگر از بازیکنانی که قصد ترک تیمش را داشت ستاره الجزایری لستر بود. این بازیکن مورد توجه تیم‌های آرسنال، رم، چلسی و بارسلونا قرار داشت، اما در نهایت در لستر ماند.


الکسیس سانچز، آرسنال
ماندن الکسیس سانچز در آرسنال باورنکردنی است، زیرا یکی از اولین اسم‌هایی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد، نام سانچز شیلیایی بود. اما این بازیکن که در آخرین سال قرارداد خود با توپچی‌ها به سر می‌برد نتوانست با هیچ تیمی به توافق برسد. بایرن مونیخ، سیتی و پی اس جی از مشتریان او بودند.

وراتی ( پی اس جی)
مارکو وراتی به شدت مورد توجه بارسلونا قرار داشت و گفته می‌شد با پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی راهی نیوکمپ خواهد شداما این اتفاق نیفتاد.

فن دیک (ساوتهمپتون)
ویرجیل فن دیک بازیکن هلندی ساوتهمپتون مورد توجه لیورپول قرار داشت، و این تیم قبل از شروع فصل نقل و انتقالات یک بار به طور غیر قانونی با او وارد مذاکره شد اما در ماه آگوست اقدامی برای جذب او نکرد. تیم های لیورپول، منچستر سیتی و یوونتوس نیز از جمله تیم های علاقمند به خرید او بودند.

برکلی (اورتون)

به نظر می رسید که راس بارکلی هافبک ملی پوش اورتون در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات به چلسی برود، اما بنا به دلایل نامشخص تصمیم گرفت در اورتون بماند و قراردادش را به پایان برساند.
علاوه برچلسی، تاتنهام هم دیگر مشتری بارکلی بود.

فابینیو (موناکو)
یکی دیگر از ستاره های معدود موناکو که قصد ترک این تیم را داشتند فابینیو بود،به نظر می رسید او راهی پاری سن ژرمن خواهد شد و البته اتلتیکو هم قبل از این که از سوی فیفا مححروم شود خواستار این بازیکن بود.
علاوه بر تیم های اتلتیکو مادرید، و پی اس جی، منچستر یونایتد هم علاقمند به خرید این بازیکن بود.


لمار ( موناکو)
توماس لمار مورد توجه تیم‌های لیورپول،بارسلونا و آرسنال قرار داشت و در مقطعی عنوان شد که او به توپچی ها نزدیک شده است.

انتهای پیام/

بازیکنان سرشناسی که تابستان امسال تیمشان را ترک نکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد
۱۲:۲۷ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
دوناروما - ميلان
ديبالا-يوونتوس
آخرین اخبار