برجام در راستای موازین و خطوط قرمز ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برجام به طور دقیق در راستای موازین و خطوط قرمز ایران بسته شده است.

برجام در راستای موازین و خطوط قرمز ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اکبر صالحی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، برجام را حامل سه پیام برای سه ملت آمریکا، جامعه جهانی مردم ایران دانست.

وی افزود: پیام نخست ما در برجام این بود که به آمریکا گفته شود ایران به اندازه شما قدرتمند است و در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

صالحی، جامعه جهانی را مخاطب دوم حامل پیام ملت ایران دانست و افزود: برجام می خواهد به جامعه جهانی بگوید که اگر با ملت ایران باشند، ما هفت فدرت بزرگ منهای آمریکا خواهیم شد.

معاون رئیس جمهور ملت بزرگ ایران را حامل پیام سوم برجام عنوان کرد و گفت: با حفظ وحدت و انسجام و با حفظ هوشیاری در منافع ملی می توان خوش درخشید.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم دراین دیدار با بیان اینکه نباید نگاه به اجانب داشته باشیم، گفت: نگاه ما برای رشد و پیشرفت اقتصادی باید به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی باشد.

وی افزود: تمام تلاش دشمن این است که ایران اسلامی دوباره برای ساخت تجهیزات هسته ای اراده نکند، اما اراده دشمن شیطانی است و جوانان این مرز و بوم با توکل بر خدا می توانند در مسیر پیشرفت قدم بردارند.

 

انتهای پیام/پ

بسته شدن برجام در راستای موازین و خطوط قرمز ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.