امام جمعه زاهدان:

حضور در نماز جمعه یک فریضه الهی است

امام جمعه زاهدان گفت:شرکت در نماز جمعه یک فریضه الهی ومهم است، نباید نماز جمعه را سبک شمرد، زیرا برکات از زندگی شما کم خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان، افزود: امروز روز ۶ مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب است که به حکم رهبر کبیر انقلاب و با امامت آیت الله طالقانی برگزار شد.


آیت الله سلیمانی افزود: زمانی که جمعه فرا می‌رسد روایات است که هر انسان مؤمن و مسلمانی باید چه زن باشد و چه مرد حتی دیوانه باشد یا مسافر که عذر شرعی نداشته باشند باید در نماز جمعه شرکت کرده و از ثواب آن فیض ببرند.


نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: در پیشگاه خدواند متعال هر بنده‌ای را که در این روز دست به دعا بردارد و به نماز جمعه اهمیت بدهد پروردگار او را از اتش جهنم دور می‌کند.

 برگزاری مراسم تنفیظ ریاست جمهوری  در چند روز آینده


سلیمانی اضافه کرد: در چند روز آینده مراسم تنفیظ ریاست جمهوری برگزار خواهد شد به طوری که دولت اقای روحانی بعد از پیروزی در انتخابات و تایید شورای نگهبان باید ۴ سال دیگر به تمام وعده‌هایی که قبل از انتخابات و وعده‌هایی که به مردم کشور دادند باید عمل کنند، با توجه به آمار بیکاری و تورم، برای آرامش مردم تمام تلاش خود را همراه با هیأت دولت به کار بگیرند.

امام جمعه زاهدان گفت: قبل از انتخابات در مورد برجام گفتند که حق مردم ایران را از برنامه برجام خواهیم گرفت دولت همچنین در مورد تورم به مردم قول دادند که نرخ تورم تک رقمی شود، همچنین برای دانشگاه‌ها باید فکر اساسی کرد.

وی افزود: آقای روحانی در این دولت هم درباره برنامه ۱۰۰ روزه گفتند که در پایان این برنامه را به همه مردم عرض خواهیم کرد، چند روز دیگر مراسم تحلیف برگزار خواهد شد، باید ببینیم دولت محترم در برنامه ۴ ساله خود چه خواهد کرد، صادرات نفت تورم برجام و خیلی از قول‌های دیگری که به گفته خودشان گفتند از ما مطالبه کنید و از ما دولتی‌ها بخواهید.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: امروز وقت گزارش دادن دولت مردان است، دولت مردان ما باید تلاش کنند تا گره از زندگی مردم باز شود، حزب و جناح را بگذارند کنار، چون برادران اهل سنت گفتند اگر ما نبودیم این دولت به روی کار نمی‌آمد و اصلاح طلبان هم گفتند با رای ما این دولت روی کار امد، پس دولت خودش را بدهکار اهل سنت و اصلاح طلبان کرده، دولتی که ۴ سال تجربه اجرایی دارد باید کمربند خودش را ببندد و به تمام شعار‌هایی که در زمان انتخابات داده جامه عمل بپوشاند.

سلیمانی در پایان گفت: امیدواریم دولتی‌ها به تمام قول و قرار‌های که با ملت خود گذاشتند وفادار بمانند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.