انتقاد سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان از خالی بودن سکوهای آزادی

شاه علی از حضور نیافتن خانواده بسکتبال در سالن آزادی و تشویق تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سالن بسکتبال آزادی تهران این روزها میزبان مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان غرب آسیاست. تیم ملی کشورمان در این رقابت ها با سوریه، عراق، لبنان و اردن هم گروه است. این تیم در روزهای گذشته سوریه و عراق را پشت سرگذاشته است.


محسن شاه علی سرمربی تیم بسکتبال جوانان کشورمان در گفت و گو با رادیو ورزش درباره این مسابقات اظهار داشت: من فقط درباره تیم ملی ایران صحبت می کنم و درباره تیم های دیگر چیزی نمی گویم. بازیکنان ما با وجود مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری فراوان زحمات زیادی کشیدند. نداشتن بازی تدارکاتی و مشکلات مجموعه آزادی از جمله قطعی آب اتفاقاتی بود که بسکتبالیست های ما آن را تحمل کردند.


او با انتقاد از حضور نداشتن خانواده بسکتبال در سالن آزادی گفت: من خودم در مسابقاتی که در سالن آزادی برگزار می شود حضور پیدا می کنم و بازی ها را از نزدیک می بینم. چرا که عاشق آموختن هستم. مثل این که دوستان مهم ترین رویداد رده سنی جوانان برایشان اهمیتی ندارد و تمایلی هم برای تماشای آن ندارند. این در حالی است که چندین باشگاه به صورت حرفه ای در این رده تیم داری می کنند. از 200 نفری که برای تست ورودی تیم ملی جوانان حضور داشتند 70 نفر تهرانی بودند. حالا این 70 نفر کجا هستند.


شاه علی با اشاره به بازی های پیش روی تیم ملی با اردن و لبنان خاطر نشان کرد: به نظرم تیم ضعیف و قوی در این گروه وجود ندارد و همه تیم ها در قد و قواره یکدیگر هستند. تنها استراتژی مناسب برای پیروزی است که برای رویایی اهمیت دارد.

انتهای پیام/

 

پر نشدن سالن بسکتبال آزادی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار