شاه علی: حریفانمان با شرایط سختی به مسابقات آمدند / تیم ملی ایران عملکرد خوبی دارد

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان گفت: خوشبختانه تیم خوبی داریم و بازیکنان به خوبی تمرین و بازی می کنند.

شاه علی : حریفانمان با شرایط سختی به مسابقات آمدند / تیم ملی عملکرد خوبی داردمحسن شاه علی سرمربی تیم ملی بسکتبال زیر 17 سال ایران در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص عملکرد جوانان کشورمان در مقابل تیم ملی بسکتبال جوانان سوریه عنوان کرد : ابتدا جا دارد  از بازیکنان تشکر کنم که بازی خوبی انجام دادند. در این رده با توجه به فشار تمرینات و بازی های سنگین  بازیکنان به راحتی با آسیب دیدگی مواجه می شوند و این یک معضل است.

او افزود:خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی تمرین می کنند و در دو بازی گذشته خود توانستند با اختلاف حریفان را شکست دهند .امیدوارم در دو بازی آینده این روند ادامه پیدا کند و ما بتوانیم حریفانمان را از پیش رو برداریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در ادامه و درباره اردن و لبنان، 2 حریف بعدی تیم ملی کشورمان گفت : اردن و لبنان سابقه بسکتبالی بیشتری دارند و تاکتیکی تر از تیم های سوریه و عراق هستند. تصور می کنم بتوانیم به راحتی این دو حریف را هم شکست دهیم. من برای تیم های حاضر در این مسابقات احترام قائلم ، متاسفانه این کشور ها با شرایط اقتصادی خوبی رو به رو نیستند و در کشور خود شاهد جنگ هم هستند با این حال من از آن ها بابت حضورشان در این مسابقات تشکر می کنم.

تیم ملی بسکتبال زیر 17 سال کشورمان امروز استراحت می کند و روز های چهارشنبه و پنج شنبه به ترتیب مقابل تیم های اردن و لبنان قرار می گیرد.مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان غرب آسیا به میزبانی سال آزادی از 5 تا 9 شهریور پیگیری می شود.

انتهای پیام /

اظهارات سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار