رضایی: هدفمان موفقیت در بازی های آسیایی و جهانی است

بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان گفت : تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان به آمادگی برسیم .

رضایی : هدفمان موفقیت در بازی های آسیایی و جهانی استامیر حسین رضایی بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد رقابت های بسکتبال جوانان غرب آسیا گفت : هدف ما از حضور در این مسابقات رسیدن به آمادگی کافی برای رقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان است. تیم ما با کمک فدراسیون و کادر فنی به آمادگی رسیده و هم اکنون هم به دنبال نتیجه است و همه تلاش می کنیم که نتیجه خوبی کسب کنیم.

او درباره اینکه چرا بیشتر بازیکنان موی خود را از ته کوتاه کرده اند گفت : من به همراه یکی دیگر از بازیکنان مو هایمان را کوتاه کردیم و پس از این حرکت بقیه بازیکنان برای نشان دادن همدلی میان بازیکنان این کار را انجام دادند. همه هدف ما موفقیت تیم است و همه در کنار هم تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان در پایان و درباره زمان بازی کردنش گفت : سرمربی تیم ملی معتقد است که هر 12 بازیکن باید بازی کنند و به همین دلیل زمان کمتری به بازیکنان می رسد.

انتهای پیام /

اظهارات امیرحسین رضایی درباره مسابقات بسکتبال غرب آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار