افشاگری سباستین گورکا؛

بسیاری در کاخ سفید با سیاست «احیای عظمت آمریکا» موافق نیستند

مشاور سابق ترامپ می‌گوید بسیاری در کاخ سفید با سیاست ترامپ مبنی بر بازگرداندن عظمت به آمریکا، موافق نیستند.

بسیاری در کاخ سفید با سیاست «احیای عظمت آمریکا» موافق نیستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، سباستین گورکا، مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (سه‌شنبه)، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، اظهار داشت بسیاری در کاخ سفید با سیاست ترامپ مبنی بر بازگرداندن عظمت به آمریکا، موافق نیستند.

مجری برنامه از گورکا پرسید آیا این موضوع که رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا و گری کوهن، مشاور اقتصادی ترامپ، هنوز استعفا نکرده و یا برکنار نشده‌اند باعث شگفتی اوست. گورکا در پاسخ گفت پس از هفت ماه تحت فشار این دو نفر بودن تمایلی ندارد در این خصوص اظهارنظر کند و افزود رفتار و سخنان تیلرسون و کوهن خود گویای واقعیت درباره این دو نفر خواهد بود.

مشاور سابق ترامپ همچنین، اظهار داشت در متن کامل استعفانامه‌اش، دلایل کناره‌گیری خود را به طور کامل توضیح داده است.

گورکا یکی از دلایل استعفای خود را سیاست «آمریکا را دوباره به عظمت برسانید» ترامپ که باعث گردهم آمدن بسیاری در کاخ سفید شده بود، بیان کرد و گفت: بسیاری در کاخ سفید با این سیاست موافق نیستند. به همین دلیل من از سمت خود استعفا کردم تا بتوانم از بیرون از کاخ سفید رئیس جمهور را حمایت کنم؛ زیرا این سیاست ترامپ (احیای عظمت آمریکا) باعث شد ما به او رأی دهیم.

گورکا چند روز پیش با اعلام نارضایتی از وضع کنونی دولت آمریکا از مقام خود استعفا کرد. این در حالی است که کاخ سفید در بیانیه‌ای به طور تلویحی اعلام کرد ترامپ خود، گورکا را برکنار کرده است. سباستین، دوست نزدیک استیو بنن، مشاور ویژه ترامپ و استراتژیست ارشد کاخ سفید است که پیش‌تر از سوی رئیس جمهور آمریکا اخراج شده بود. این دو نفر از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی هستند.

 

انتهای پیام/


 اختلاف‌نظر اعضای دولت ترامپ درباره سیاست «عظمت را به آمریکا بازگردانید» 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار