برای اولین بار؛

عمل آرتروسکوپی زانو در بیمارستان چابهار انجام شد

رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: عمل آرتروسکوپی زانو برای اولین بار توسط دکتر محمدرضا برزگر در این شهرستان با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سعید آتون گفت: عمل آرتروسکوپی زانو برای اولین بار توسط دکتر محمدرضا برزگر در این شهرستان با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در زمینه جراحی ارتوپدی، آرتروسکوپی یکی از وسایل جراحی است که خوشبختانه توانسته ایم با کمک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان این دستگاه را برای بیمارستان امام علی (ع) چابهار تهیه کنیم.

وی با بیان مزیت‌های این عمل افزود: برای انجام این عمل که بیمار آسیب رباط صلیبی قدامی زانو پیدا کرده بود باید زانو باز و ترمیم می‌شد که با کمک این دستگاه با کمترین عارضه و بدون باز شدن زانو و با ایجاد چند سوراخ در زانو در کمترین زمان ممکن این عمل با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: در عمل‌های مشابه در گذشته بیمار ممکن بود بعد از عمل از کار افتاده و یا تا زمان بهبودی کامل درد‌های شدیدی را تحمل کند.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) چابهار گفت: در عمل با دستگاه آرتروسکوپی بیمار سریع‌تر بهبود یافته و درد‌های خیلی کمتری را نیز تحمل می‌کند.

آتون گفت: عمل‌های مختلفی همچون تعویض مفصل زانو، لگن و نقایص مادرزادی ارتوسکوپی زانو در بیمارستان امام علی (ع) چابهار انجام می‌شود.

گفتنی است: هم اینک بیمارستان امام علی (ع) چابهار با ۱۵۸ تخت به بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های همجوار خدمات ارائه می‌دهد که نیاز است بیمارستان جدید ۵۴۰ تختخوابی راه اندازی شود.

انتهای پیام/گ

برای اولین بار عمل آرتروسکوپی زانو در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار