رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبرداد:

راه یابی یک عضو هیئت مدیره نظام پزشکی زاهدان به جمع اعضای شورای عالی نظام پزشکی کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک عضو هیئت مدیره نظام پزشکی زاهدان در انتخابات مجمع عمومی شورای عالی نظام پزشکی کشور به این شورا راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان ،دکتر محمودرضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تبریک این اتفاق مهم و همچنین گرامیداشت روز پزشک گفت: خوشحالیم که طرح تحول نظام سلامت با سکانداری انسانی بزرگ آغاز شد و با حمایت خانواده بزرگ سلامت از جمله پزشکان پرتلاش به موفقیت رسید.

وی ادامه داد: اینکه پزشکان در خصوص تعویق مزایا، با نجابت برخورد می کنند بر گرفته از عهد و پیمانی است که در آغاز این حرفه، با خداوند بستند و سوگند یاد کردند که بهبود بیماران را مقدم بر امیال نفسانی خویش بدانند.

میری  تصریح کرد: در طرح تحول نظام سلامت فشار کاری فراوانی به پزشکان و تیم درمان وارد شد ولی خوشبختانه با همراهی و همدلی مثال زدنی،خدمت به بیماران و تامین صحت و سلامت آنان، سرلوحه تمام برنامه ها قرار گرفت و به نتایج مطلوبی رسید.

تیزهوشی و مردم شناسی از جمله ویژگی های پزشکان است

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان  هم در این مراسم با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهروندی گفت: تیزهوشی و مردم شناسی از جمله ویژگی های پزشکان است.

وی اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیاز به حضور پزشکان بیگانه برای انجام امور درمانی وجود ندارد و بهترین متخصصان در این کشور آموزش دیده و به عرصه خدمت وارد می شوند.

تعیین تعرفه  ویزیت بیماران در مراکز خصوصی

دکتر علیرضا مالکی رئیس سازمان نظام پزشکی زاهدان نیز در این مراسم گفت: در خصوص تعیین تعرفه های ویزیت بیماران در مراکز خصوصی باید ترتیبی ایجاد شود تا در فرایند تصمیم گیری اعضای نظام پزشکی به عنوان نمایندگان پزشکان حضور داشته باشند تا عدالت رعایت شود.

وی همچنین به جایگاه قابل توجه نظام پزشکی زاهدان در شورای عالی این سازمان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آقای اشکان آذرکیش فیزیوتراپ شاغل در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان و عضو نظام پزشکی این شهرستان، با بیشترین رای در بخش کارشناسان پروانه دار، به شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور راه یافت.

گفتنی است: در این مراسم از دکتر معصومه شریفی(پزشک عمومی) و دکتر احمد راستی اردکانی (متخصص جراحی عمومی) به عنوان پزشکان نمونه کشوری و همچنین 7 پزشک متخصص، 12 پزشک عمومی، 5 دندانپزشک، 3 داروساز، 2 کارشناس پروانه دار، یک کارشناس مامایی، یک کارشناس آزمایشگاه به عنوان نمونه های استانی قدردانی شد.

 انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عابدنوحانی
۱۷:۵۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
هرچه زنگ میزنم بر نمیداره
آخرین اخبار