معاون وزیر بهداشت در زاهدان مطرح کرد؛

اضافه شدن 24 هزار تخت بیمارستانی به حوزه بهداشت کشور

معاون وزیر بهداشت در زاهدان گفت: ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم به ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید محمد هادی ایازی گفت: ۲۴ هزار تخت بیمارستانی در دولت یازدهم به ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور اضافه می شود و ۴۵ هزار تخت بیمارستانی نیز مرمت و بازسازی شده است.


وی افزود: ارائه خدمات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در محرومترین نقاط استان سیستان و بلوچستان باعث افتخار کشور است.


معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: پزشکان وظیفه درمانگری دارند و باید با تشخیص به موقع بیماری برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تلاش کنند.


وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون شمار زیادی دانشجوی موفق رشته پزشکی در این مرکز علمی تربیت شده است و در استان سیستان وبلوچستان و سایر استانهای کشور به ارائه خدمات سلامت مشغول هستند.


ایازی گفت: تلاش دولت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کنار دیگر خدمات به مردم محروم ترین نقاط کشور از جمله این استان است.


وی تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان با حضور در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان علاوه بر نشست های استانی، در سطح ملی نیز نشست هایی برای حل مشکلات مردم این منطقه برگزار کرده که حاصل این تلاش ها در هر پنج روز یک مرکز ارائه خدمت بوده است.


معاون وزیر بهداشت با اشاره به آمار بالای مبتلایان به بیماری های ژنتیکی مانند تالاسمی و هموفیلی در سیستان و بلوچستان از همکاری علمای تشیع و تسنن در زمینه آگاهی بخشی به مردم برای انجام آزمایشات دوره بارداری و کاهش مسائل بعد از تولد کودکان با مشکلات ژنتیکی قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

معاون وزیر بهداشت در زاهدان گفت:24 هزار تخت به حوزه بهداشت کشور اضافه می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.