در سه ماه اول سال جاری؛

ارائه خدمات درمانی به ۲۳ هزار بیمار در زابل

رئیس بیمارستان امام خمینی زابل از ارائه خدمات درمانی سرپایی به ۲۳ هزار بیمار در سه ماه اول سال جاری در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) زابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،دکتر محمدعلی دروهی رئیس بیمارستان امام خمینی زابل   بااعلام این خبر گفت:  در سه ماهه اول سال جاری به ۲۳ هزار نفر بیمار در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) با تعرفه دولتی خدمت ارایه شد.

وی افزود: در این کلینیک تعداد ۳۲ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های اطفال، داخلی، مغز و اعصاب، قلب، چشم، اورولوژی، گوش حلق بینی، فوق تخصص درد، طب سنتی، رادیولوژی، ارتوپد، جراح مغز، جراح عمومی و اعصاب و روان در خدمت بیماران هستند.

دروهی تصریح کرد: اولین سلامتکده طب سنتی دولتی استان و همچنین اولین مرکز توانبخشی و درد در این کلینیک افتتاح شد و در حال حاضر آماده کمک به بیماران است.

رئیس بیمارستان امام خمینی زابل  اظهار کرد: در راستای طرح تحول سلامت ساختمان جدید کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با زیر بنای سه هزار و ۵۰ متر مربع در سه طبقه در حال ساخت است که در فضای مناسب تر و با امکانات مطلوب تر به بیماران خدمات ارائه خواهد شد.

دروهی بیان کرد: خوشبختانه شهرستان زابل از امکانات درمانی و بهداشتی بسیار خوبی برخوردار است به طوری که بیشتر بیماری ها در مراکز درمانی منطقه قابل درمان شده است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی اولین مرکز توانبخشی در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار