بزودی؛

تجهیز بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار زاهدان گفت: با توجه به حضور 23 نفر از جراحان مطرح و بین المللی قلب به منظور انجام عمل جراحی ناهنجاری های مادرزادی قلب می بایست در اسرع وقت این بیمارستان تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحمن شهنوازی گفت:با توجه به حضور 23 نفر از جراحان مطرح و بین المللی قلب در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان و به منظور انجام عمل جراحی ناهنجاری های مادرزادی قلب کودکان و نوجوانان زیر 15 سال در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان می بایست در اسرع وقت این بیمارستان تجهیز و موانع و مشکلات موجود بر طرف گردد.

 وی افزود: اداره آب و فاضلاب شهرستان زاهدان می بایست نسبت به جبران کمبود آب این بیمارستان از طریق آبرسانی با تانکر و شرکت برق نیز در خصوص تعمیر سیستم روشنایی چراغ های برق بلوار خلیج فارس در محدوده بیمارستان و نصب سیستم روشنایی در فضای بیرونی و داخلی بیمارستان بامسئولان علوم پزشکی و مدیران بیمارستان نهایت همکاری را داشته باشند.


وی تصریح کرد: شهرداری زاهدان، تعمیر و لکه گیری آسفالت در فضای داخلی بیمارستان ،تأمین نهال ،گلدان ،چراغ پارکی ،کمک به احداث فضای سبز در محوطه بیمارستان و همچنین نصب تابلوهای راهنما در مسیرهای منتهی به بیمارستان و ساماندهی پارکینگ های بیمارستان با کمک پلیس راهور شهرستان را در به عهده گرفت.

 

انتهای پیام/گ

تجهیز بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار