برنی سندرز: ترامپ از قدرت خود برای حمایت از نژادپرستی استفاده می‌کند

برنی سندرز از دونالد ترامپ به دلیل عفو کلانتر بدنام آریزونا انتقاد کرد و او را به حمایت از نژادپرستی با سوء استفاده از قدرتش متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات ایالت ورمونت، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به دلیل عفو «جو آرپایو»، کلانتر بدنام آریزونا در روز گذشته (جمعه) انتقاد کرد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: «با عفو کلانتر آرپایو، ترامپ بار دیگر ثابت کرد که با استفاده از قدرت ریاست جمهوری قصد دارد از نژادپرستی حمایت کند.»

تعدادی از دموکرات‌های دیگر هم روز گذشته از دونالد ترامپ به دلیل بخشودگی این کلانتر بدنام آریزونا که یکی از جنجالی ترین چهره های آمریکاست، به شدت انتقاد کردند.

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این تصمیم دونالد ترامپ «به سخره گرفتن اجرای قانون» است.

دونالد ترامپ روز گذشته یک تصمیم جنجالی دیگر گرفت و با صدور حکمی، جو آرپایو را عفو کرد. اینکه دونالد ترامپ حکم عفو این کلانتر بدنام را تنها چند ساعت پیش از وقوع توفان وحشتناک هاروی در خلیج مکزیک اعلام کرد، انتقاد بسیاری را به دنبال داشت.

کلانتر بدنام آریزونا ماه گذشته متهم شد که حکم قاضی فدرال درباره توقف بازداشت شهروندان را که به عقیده آرپایو مهاجران غیرقانونی بوده‌اند، نادیده گرفته است.


انتهای پیام/

سندرز بار دیگر ترامپ را به حمایت از نژادپرستی محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار