مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است

رئیس دومای روسیه با اشاره به قانون جدید اوکراین در جذب سربازان عقب‌مانده‌ ذهنی، اعلام کرد بایدن باید اولین نفری باشد که در این نیرو‌ها ثبت‌نام می‌کند.

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین باید ابتدا طبق استاندارد‌های جدید در ارتش اوکراین استخدام شوند.

براساس گزارش آر تی، ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: نیرو‌های اوکراینی از کمبود شدید سرباز رنج می‌برند و اقدامات انجام شده برای گردآوری بیشتر و تلاش برای بازگرداندن شهروندانی که به کشور‌های دیگر رفته اند، اکنون به بیماران مبتلا به اچ آی وی، هپاتیت، سل رسیده است.

او در ادامه اعلام کرد که اوکراین عقب مانده‌ها و کسانی که از بیماری ذهنی هم رنج می‌برند به عنوان واجد شرایط برای خدمت در نیرو‌های مسلح اوکراین شناخته است، با توجه به این معیارها، اولین فردی که در صفوف نیرو‌های اوکراینی استخدام می‌شود، بایدن است، زیرا او یک فرد عقب مانده ذهنی است و همچنین دوستش زلنسکی، چون بیمار روانی است و از دارو‌های مختلف استفاده می‌کند.

ولودین خاطرنشان کرد که تهیه‌کنندگان تصمیم برای تحمیل استاندارد‌های جدید سربازی در دفاتر خود خواهند نشست، در حالی که سایر شهروندان به کشته شدگانی تبدیل خواهند شد که تعداد آنها در اوکراین روز به روز در حال کاهش است. 

روز گذشته روزنامه Strana گزارش داد که بر اساس قانون جدید خدمت اجباری در اوکراین، بیمارانی که از اختلالات روانی خفیف، اچ آی وی و سرطان رنج می‌برند برای خدمت در صفوف ارتش اوکراین فراخوانده می‌شوند. قانون جدید مفهوم تناسب اندام محدود برای خدمت سربازی در اوکراین را لغو می‌کند.

زلنسکی این قانون را در اوایل آوریل امضا کرد و طبق قانون جدید، افرادی که قبلاً دارای شرایطی بودند که به آن تناسب اندام محدود می‌گفتند و به همین دلیل از خدمت سربازی معاف می‌شدند، باید ظرف ۹ ماه دوباره تحت معاینه پزشکی قرار بگیرند تا دوباره آمادگی خود را برای خدمت سربازی ارزیابی کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
این دیو بایدن انسان کثیفی است که بوسیله ادعیه وطلسم باشیاطین رابطه برقرار کرده وبا بنیامین هم کیش واعتقاد میباشد انا شماها درست یادتان باشد که این دو با مرگ فجیح از دنیا میروند چونکه شیاطین گناه صدها میلیون گناه انسانها را توسط جوبایدن وبنیامین نتان یاهو به گردن خواهند گرفت شیاطین در دوره آخرالزمان هم کلاه سرشان رفت توسط این دوحیوان انسان نما ی بدون دین واعتقاد
آخرین اخبار