حضرت علی(ع)، اسوه ای برای اقتصاد مقاومتی

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان جنوبی گفت: حضرت علی(ع)، اسوه ای برای اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام نبئی دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به عید غدیر گفت: این عید غدیر نیست که به علی(ع) شأن و جایگاه می‌دهد بلکه ارزش غدیر به شخصیت خورشید فرزوان این واقعه یعنی علی ابن ابی طالب است که در غدیر به اوج خود می‌رسد.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع)، اسوه ای برای اقتصاد مقاومتی است،افزود: ولایت و امامت علی(ع) در غدیر خلاصه نمی‌شود و این واقعه مهم یعنی جانشینی پیامبر، تنها در غدیر شکل نمی‌گیرد بلکه از اولین روزهای رسالت پیامبر، موضوع جانشینی و این پرچم افتخار هدایت به دست علی(ع) سپرده می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان جنوبی گفت: همواره ستاد مردمی غدیر با پشتوانه مردم ولایت مدار و عاشق تلاش کرده بار سترگ غدیر باوری و غدیر گستری را به اندازه توان خود بر دوش گرفته و پیوسته تلاش کرده تا پیام راهبردی این بزرگترین حماسه اسلام را در جان انسان‌های پاک نهاد بنشاند و شهد شیرین معرفت اقیانوس بی‌کران این واقعه تاریخی را به وارستگان اهلش برساند.

حجت الاسلام نبئی افزود: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله دنبال می‌کنیم همایش غدیر شناسی ویژه روحانیت در استان خراسان جنوبی بوده است که امسال نیز این برنامه در مدت 24 ساعت برای روحانیت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های بنیاد توجه ویژه به اعزام مبلغ و همایش بزرگ سادات است،گفت: یکی از برنامه‌های بنیاد غدیر فرهنگ‌سازی‌های درست در مهدهای کودک است چون از راهی که دشمن به سراغ ما آمده باید با او مقابله کنیم و از این رو باید فرهنگ سازی در بین کودکان مورد توجه قرار دهیم .
انتهای پیام/ب

برگزاری همایش غدیرشناسی ویژه روحانیت در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار