لحظه به لحظه با رویدادهای چین تایپه 2017؛

نتایج و برنامه هفتمین روز مسابقات دانشجویان جهان

نمایندگان کشورمان در هفتمین روز از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در هفتمین روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.


برنامه ورزشکاران ایران در روز پنجشنبه دوم شهریور ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

تکواندو

رامین حسین قلی زاده در وزن منفی 74 کیلوگرم از ساعت 10:36 صبح به مصاف حریفان خود می رود.

فرشاد قیاس شندی در وزن مثبت 87 کیلوگرم از ساعت 9 صبح بر روی شیاپ چانگ با حریفان خود مبارزه می کند.

رامین حسین قلی زاده در پیکار نخست خود نماینده آرژانتین را 11 بر 3 شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.او در این مرحله با نتیجه 31 بر 10 از سد نماینده کانادا گذاشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.حسین قلی زاده در این مرحله با نتیجه 12 بر یک از سد حریف صربستانی خود عبور کرد و به نیمه نهایی صعود کرد.او در این مرحله به مصاف نماینده جمهوری آذربایجان رفت و به دلیل انصراف حریفش در راند دوم با کسب 13 امتیاز راهی مرحله فینال شد.او در این مرحله نتیجه را 18 بر 9 به حریف آمریکایی خود واگذار کرد و بر سکوی نائب قهرمانی جهان ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد.

فرشاد قیاس شندی در مبارزه نخست خود 24 بر صفر نماینده فیلیپین را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.او در این مرحله نتیجه را 12 بر 11 به نماینده جمهوری آذربایجان واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

وزنه برداری

میلاد رهبری نژاد دیگر وزنه بردار ایران در دسته 105 کیلو بود که در یک ضرب، حرکت اول 160 کیلو را بالا برد اما دفعات بعد 165 و 166 کیلو را انداخت. او در حرکت سوم وزنه را بالای سر برد اما داوران از او خطای خم شدن آرنج را گرفتند و در یک ضرب پنجم شد.

میلاد رهبری نژاد در بخش دو ضرب، حرکت اول وزنه 193 کیلویی را بالای سر برد اما در ادامه برای اینکه شانس مدال داشته باشد سراغ وزن 206 رفت که دو بار این وزنه را انداخت و در مجموع پنجم شد.

کیا قدمی در بخش یک ضرب، با وزنه 166 کیلوگرم شروع کرد که به راحتی آن را بالای سر برد اما در حرکت دوم از مهار .زنه 170 کیلوگرمی بازماند. قدمی برای حرکت سوم همین وزنه را تکرار کرد که این بار با تلاش فراوان بالای سر برد تا با رکورد 170 کیلوگرم در یک ضرب سوم شود.

کیا قدمی در بخش دوضرب، برای تصاحب حداقل مدال برنز در حالی مبارزه اش را آغاز کرد که از نفرات اول و دوم 10 کیلو در یک ضرب عقب بود. قدمی در حرکت نخست وزنه 203 کیلویی را بالای سر برد تا با توجه به ناکامی وزنه بردار ترکیه در دو ضرب، مدال برنزش قطعی شود. قدمی در حرکت دوم وزنه 211 کیلویی را به هر سختی که بود بالای سر برد تا تماشاگران تایوانی او را به شدت تشویق کنند. قدمی برای حرکت آخر خود 222 کیلو را انتخاب کرد تا برای مدال برنز بجنگد اما این وزنه برای او بسیار سنگین بود و اصلا آن را تکان نداد.

بدین ترتیب مارتیروسیان نایب قهرمان المپیک 2016 از ارمنستان طلا گرفت، رودیون بوچکوف از روسیه دوم شد و قدمی به مدال برنز رسید.

والیبال

تیم ملی کشورمان از ساعت 15 به مصاف تیم ملی سوئیس می رود.

تیم ملی کشورمان در این دیدار  مقابل سوئیس به میدان رفت، توانست با نتیجه 3 بر یک حریف اروپایی خود را مغلوب کند.شاگردان مسعود آرمات در ست نخست رقابت با نتیجه 29 بر 27 پیروز شدند.تیم ایران همچنین در ست دوم با نتیجه 25 بر 19 بر حریف غلبه کرد.در ست سوم این تیم سوئیس بود که تلاش کرد نتیجه را جبران کند و توانست 25 بر 21 برنده شد.
در ادامه بازی با وجود تلاش زیاد سوئیس برای جلوگیری از شکست، تیم ایران با نتیجه 25 بر 23 برنده شد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار