لحظه به لحظه با رویدادهای چین تایپه 2017؛

نتایج و برنامه چهارمین روز مسابقات دانشجویان جهان

نمایندگان کشورمان در چهارمین روز از مسابقات دانشجویان جهان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های دانشجویان جهان به میزبانی کشور چین تایپه از روز جمعه، 27 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فوتبال و واترپلو آغاز شد که امروز در چهارمین  روز از بازی ها، نمایندگان ایران در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند.


برنامه ورزشکاران ایران در روز دوشنبه 30 مرداد ماه به شرح زیر است: (ساعت اعلام شده به وقت محلی است)

تکواندو

ملی پوشان کشورمان در بخش پومسه تیمی در مرحله مقدماتی از ۹ صبح به مصاف حریفان خود رفتند و در صورت راه یابی به فینال از ساعت ۱۶ بر روی شیاپ چانگ می روند.

تیم های پوسه مردان و بانوان کشورمان با قرار گرفتن در رده های سوم و دوم جدول مرحله نیمه نهایی، به جمع 8 تیم فینالیست مسابقات راه یافتند.

تيم پومسه 3 نفره زنان كشورمان با تركيب نگین گیل سمایی، فاطمه حسام و مهسا صادقی در رده پنجم قرار گرفت.

تیم پومسه پسران با ترکیب مهدی جمالی، محمد جواد خیری و امیررضا مهربان به رقابت با سایر تیم ها پرداخت و ۷.۵۱ امتیاز کسب کرد تا در کنار ویتنام، به مدال برنز مشترک برسد.کره جنوبی و چین تایپه در این بخش به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

تیم میکس پومسه ایران متشکل از امیر رضا مهربان و مهسا صادقی در رقابت با  حریفان خود امتیاز ۷.۱۶ را کسب کرد و موفق شد با قرار گرفتن در رده سوم مشترک با ویتنام مدال برنز را از آن خود کند.در این بخش چین تایپه و کره جنوبی قهرمان و نایب قهرمان شدند.


تیر و کمان

کمانداران کشورمان در بخش کامپوند انفرادی و نیز میکس تا مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۰ صبح تا 11:45 و نیز در بخش کامپوند تیمی مقدماتی تا نیمه نهایی از ساعت 13:30 با حریفان خود به رقابت می پردازند.

کمانداران کشورمان در بخش میکس در دور دوم مقابل میزبان قرارگرفته و مغلوب شدند.تیم ملی ایران در مرحله اول مقابل قزاقستان با نتیجه 151 بر 145 به پیروزی رسید اما در دور دوم برابر تیم چین تایپه نتیجه را148 بر 146 واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

فرشته قربانی در یک هشتم نهایی در مصاف با نماینده بلژیک ۱۴۱ به ۱۴۳ باخت و یاسر عموئی نیز با ۱۴۰ امتیاز برابر ۱۴۷امتیاز کماندار ترک نتوانست به مرحله چهارم راه یابد.پیش از این و در مرحله یک شانزدهم انفرادی زنان، قربانی برابر نماینده هند با نتیجه ۱۳۷ بر ۱۳۵ به پیروزی رسیده و به مرحله یک هشتم صعود کرده بود.

افسانه شفیعی در رویارویی با نماینده ترکیه با نتیجه ۱۳۶ به ۱۴۱ متحمل شکست شد و از راه یابی به مرحله یک هشتم بازماند.

عموئی نیز در بخش انفرادی مردان با کسب نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ و شکست حریف آرژانتینی راهی مرحله یک هشتم شد.

امید طاهری دیگر نماینده کشورمان در مصاف با تیراندازی از ترکیه، رقابتش را با نتیجه ۱۴۲ به ۱۴۳ واگذار کرد و میلاد رشیدی دیگر تیرانداز ایرانی، در مصاف با نماینده فرانسه شکست خورد.

جودو

نماینده کشورمان در وزن منفی 81  کیلوگرم از ساعت 12 به مصاف حریفان خود می رود و در صورت راه یابی به فینال از ساعت 17 به مبارزه می پردازند.

تورج چناری نماینده وزن منفی 81  کیلوگرم کشورمان توانست در مبارزه نخست خود با کسب سه امتیاز از سد سالازار از شیلی عبور کرد اما در دیدار دوم خود برابر ایوان پتر از جمهوری چک ایپون شد.


والیبال

مردان بلند قامت کشورمان از  ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی امارات می روند.

تیم ایران در دومین مسابقه خود به مصاف تیم امارات رفت و در یک بازی راحت به برتری 3 بر صفر رسید.تیم ملی کشورمان  ست های اول تا سوم را با نتایج 25 بر 17، 25 بر 14 و 25 بر 20 به سود خود به پایان رساند.

انتهای پیام/

مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار