اعزام تیم ملی تکواندو دانشجویان به چین تایپه

تیم ملی تکواندو دانشجویان برای حضور در مسابقات یونیورسیاد امشب تهران را به مقصد چین تایپه ترک می کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تکواندو مردان و بانوان ایران برای حضور در مسابقات یونیورسیاد جهان امشب ساعت 22:30 تهران ر ا به مقصد چین تایپه ترک می کند.

تیم ملی دانشجویان مردان با تركیب آرمین هادی‌پور در وزن 54- كیلوگرم، هادی تیران ولی‌پور در وزن 58- كیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- كیلوگرم، سیدحسین احسانی در وزن 68- كیلوگرم، رامین حسین قلی‌زاده در وزن 74- كیلوگرم، امیرحسین امیدی در وزن 80- كیلوگرم،‌ سعید رجبی در وزن 87- كیلوگرم و فرشاد قیاس شندی در وزن 87+ كیلوگرم و با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌كند.

تیم ملی تکواندو بانوان نیز با تركیب 4 نفره ناهید كیانی در وزن 49- كیلوگرم، ملیكا میرحسینی در وزن 57- كیلوگرم، طیبه پارسا در وزن 67- كیلوگرم و فاطمه مصطفائی در وزن 73- كیلوگرم و هدایت ندا زارع به عنوان سرمربی به مصاف رقبایشان می‌رود.

دربخش پومسه نگین گیل سمایی، فاطمه حسام و مهسا صادقی اعضای تیم‌ملی را تشكیل می‌دهند و در بخش مردان نیز محمدجواد خیری، مهدی جمالی و امیررضا مهربان به عنوان نمایندگان ایران هستند.هدایت تیم زنان در بخش پومسه برعهده فاطمه اسد پور و احمد اخلاقی نیز سرمربی تیم ملی مردان است.

سید نعمت خلیفه سرمربی تیم ملی مردان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بیان کرد: شرایط تیم ملی . بازیکنان خوب است و هیچ گونه آسیب دیدگی و مصدومیت نداریم و امیدوارم بتوانیم  سکوی نخست جهان را کسب کنیم.

او افزود: تیم مردان در 8 وزن به صورت کامل حاضر می شود تا بتوانیم با کسب امتیاز رنکینگ ملی پوشان را ارتقا دهیم تا مسیر رسیدن آنها به مسابقات گرندپری و در نهایت المپیک هموار شود.

خلیفه عنوان کرد: مسابقات یونیورسیاد بعد از المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است و در نتیجه در رشته تکواندو تمام قهرمانان جهان و المپیک حاضر می شوند اما مطمئن هستم که ملی پوشان ما می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

او ادامه داد: 28 مرداد ماه جلسه فنی و مراسم قرعه کشی رقابت ها انجام می شود و پس از آن تکواندوکاران با حریفان خود به رقابت می پردازند.31 مردادماه نیز مسابقات کیورگی آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با کسب مدال های خوشرنگ این مسابقات علاوه بر کسب امتیاز از عنوان قهرمانی ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/

حضور تکواندوکاران دانشجو در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار