زارع: بانوان تکواندو، کار سختی در رقابت های دانشجویان جهان دارند

سرمربی تیم ملی تکواندو داشجویان بانوان گفت: سطح کیفی مسابقات دانشجویان جهان مانند المپیک است و کار سختی در این رقابت ها در پیش داریم.

ندا زارع در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد رقابت های دانشجویان جهان بیان کرد: سطح کیفی مسابقات دانشجویان جهان مانند المپیک است، چرا که قهرمانان جهان و ورزشکاران رنکینگ اول دنیا در این مسابقات حضور دارند.بازیکنان ما تجربه چندانی ندارند  اما سعی می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


او افزود: باتوجه به اهمیت این رقابت ها پس از پایان مسابقات جهانی کره جنوبی، انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم و نفراتی که توانستند نتیجه لازم را کسب کنند به اردوی تیم دعوت شدند.

زارع ادامه داد: ناهید کیانی، طیبه پارسا، ملیکا میرحسینی و فاطمه مصطفایی نفرات تشکیل دهنده تیم هستند که از هفتم تیر ماه در اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند و روز یکشنبه 22 مرداد ماه تهران را به مقصد چین تایپه ترک می کنیم تا در این مسابقات حاضر شویم.

تجربه جهانی داریم اما رقابت های دانشجویی بسیار دشوار است

او تصریح کرد: 3 ملی پوش تیم، تجربه رقابت های جهانی را دارند اما مسابقات دانشجویان به قدری سخت است که تجربه در یک رقابت برای ملی پوشان ما کافی نیست و امیدوارم بازیکنانم بتوانند سکوهای جهانی را فتح کنند.

سرمربی تیم ملی در مورد شناخت حریفان در این رقابت هاعنوان کرد: بسته به قرعه کشی که انجام می شود یک بازی می تواند حکم دیدار حذفی را داشته باشد و تصمیم گیری صحیح در لحظه می تواند به کسب نتیجه کمک کند.

زارع در مورد وضعیت مصدومیت و آسیب دیدگی بانوان تکواندوکار اظها داشت: ملی پوشان مصدومیتی ندارند اما آسیب دیدگی هایی که در  رقابت های جهانی تکواندو برای ملی پوشان بوجود آمده، هنوز ادامه دارد البته تاثیر چندانی بر عملکرد آنها ندارد و می توانند در رقابت های دانشجویان با حریفان خود بر روی شیاپ چانگ به مبارزه بپردازند.

سرمربی تیم ملی دانشجویان تکواندو بانوان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در رقابت های دانشجویان جهان بتوانیم سکوهای قهرمانی را کسب کنیم و با دست پر از این مسابقات برگردیم.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار