مسابقات دانشجویان جهان؛

معتمدی: شناسنامه های ورزشکاران اعزامی باید بررسی شود

رئیس انجمن دوومیدانی گفت: گزینه های اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان تقریبا انتخاب شده اند تنها شناسنامه آنها برای مشخص شدن سن شان باید چک شود.

پژمان معتمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: روز گذشته با دهخدا رئیس فدراسیون ورزشهای دانشجویی مذاکراتی در خصوص حضور ورزشکاران تیم دانشجویان داشتیم و قرار شد برخی از تیم ها که در رقابت های پیشین مدال گرفته اند زمان اردوهای تدارکاتی شان مشخص شود همچنین محمد جعفر مرادی در رقابتهای نیمه ماراتن و محمود صمیمی در رقابتهای پرتاب دیسک که در المپیک ریو موفق به کسب مدال نشدند نیز جزو اولویت های دوم ما محسوب می شوند.

وی افزود: تیم ملی دومیدانی دانشجویان  در بخش بانوان و مردان برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان اعزام خواهند شد  البته صحبت هایی با فدراسیون دانشجویی داشتم و بر اساس رکوردهای خوب، 8 نفر اول را اعزام خواهیم کرد .

معتمدی در ادامه بیان کرد:رقابتهایی دوو میدانی که در یونیورسیاد در آنها شرکت خواهیم کرد مانند مواد و مسافتهای تعیین شده در المپیک است زیرا رقابتها باید مشابه  المپیک برگزار شود به این خاطر رعایت تمامی موارد مربوط به المپیک در مسابقات انجام می شود.

رئیس انجمن دوومیدانی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از المپیک، مسابقات دانشجویان جهان ازبالاترین سطح برخوردار است و هر ساله بیشتر از 140 کشور دراین رقابتها حضور دارند البته ورزشکاران پس از ثبت رکورد ورودی به تناسب  رکوردشان در 24 ماده دوومیدانی رقابت خواهند کرد.

وی در خصوص تیم دانشجویان اعزامی تصریح کرد: با توجه به تغییر قوانین مسابقات دانشجویان جهان قوانین سنی از اهمیت بالایی برخوردار است و به این منظورتیمی که اعزام می شود شناسنامه ورزشکارانش چک می شود تا حد نصاب سنی آنان 27 سال باشد و حتما دانشجو باشند و تفتیان از ورزشکاران  مد نظر ما است اما باید شناسنامه وی را چک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار