شهنازی:

حضور توماس باخ سطح مسابقات ساحلی را ارتقا داد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:حضور رئیس کمیته بین المللی المپیک در مسابقات ساحلی آسیا،سطح این رقابت ها را افزایش داد.

حضور توماس باخ سطح مسابقات ساحلی را ارتقا دادشاهرخ شهنازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:به کاروان و مردم ایران تبریک می گویم که با حداقل ممکن ورزشکاران در سه رشته کشتی،رزمی و دو و میدانی توانستیم در جایگاه چهارمی مسابقات قرار بگیریم.

وی ادامه داد: از فدراسیون های کشتی،ورزش رزمی و دو و میدانی تشکر می کنم که باعث شدند از 32 ورزشکار اعزامی به این رقابت ها بتوانیم 21 مدال کسب کنیم. با توجه به اینکه مسابقات از این پس 4 سال یکبار برگزار می شود ما زمان زیادی برای آمادگی خواهیم داشت.

شهنازی افزود: سطح مسابقات ساحلی نسبت به دوره قبل افزایش خوبی داشت و کشور میزبان توانست مدال های زیادی را کسب کند و کاروان ایران در بخش انفرادی بدون حضور بانوان ورزشکار مقام خوبی را کسب کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه بیان کرد: مسابقات ساحلی مورد توجه کمیته بین المللی المپیک قرار گرفت به طوری که توماس باخ در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرد و مسابقات فینال را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

شهنازی درباره انتخابات اخیر برخی از فدراسیون ها گفت: من در ایران حضور نداشتم و از این اتفاقات دور بودم و نمی توانم به طور قطعی نظر بدهم. باید در جریان انتخابات قرار بگیرم و بعد تصمیم خود را مطرح کنم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان خاطر نشان کرد: از کادر فنی تیم های ملی و ملی پوشان تشکر می کنم و امیدوارم در دوره های بعدی نیز شاهد موفقیت کاروان ایران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار