تمایل "باخ" برای مشخص شدن همزمان میزبانان ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ المپیک

"توماس باخ" رئیس کمیته بین المللی المپیک در نظر دارد که همزمان 2 میزبان بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ را مشخص کند.

المپیکبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از کمیته ملی المپیک؛ این در حالی است که تعدادی از اعضای بلند پایه و ممتاز این کمیته نگرانی خود را از طرح احتمالی توماس باخ ابراز کرده اند.

رئیس کمیته بین المللی المپیک روز شنبه در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت:دوست دارم مردم در مورد این طرح نظرشان را بیان کنند. اگر مردم در این باره اظهار عقیده کنند، معلوم است که مراقب همه چیز هستند و این برای ما باعث مباهات و افتخار است.

اما برخی از سایت‌های خبری مدعی شده اند که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه توماس باخ تمایل دارد میزبانی بازیهای المپیک ۲۰۲۴ را به پاریس و ۲۰۲۸ را به لس آنجلس واگذار و مایل نیست که کاندیدای المپیک ۲۰۲۴ را ناامید کند. سه شهر لس آنجلس، پاریس و بوداپست کاندیدای حال حاضر ۲۰۲۴ هستند، اما براساس اعلام نظر بالاژ فورجس رییس کمیته پیشنهاد دهنده بوداپست برای میزبانی المپیک، این شهر احتمالا شانسی برای رسیدن به این مهم ندارد. براساس قانون ۳۳ ماده ۲ اساسنامه کمیته بین المللی المپیک انتخاب میزبان هر دوره از بازی‌ها بایستی ۷ سال قبل از برگزاری مسابقات آن دوره انجام شود. اما این کمیته هنوز برای المپیک ۲۰۲۸ شرایط میزبانی، زمان ثبت نام و دیگر پیش نیاز‌ها را اعلام نکرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار