بيست و نهمين دوره بازي‌هاي يونيورسياد؛

هادی پور بر سكوی قهرمانی ايستاد

تكواندوكار كشورمان، بر سكوی نخست بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2017 ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تكواندو، بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2017 با حضور 7639 ورزشكار از 142 كشور جهان و در 21 رشته ورزشی از روز جمعه – 27 مردادماه به مدت 13 روز در "چین تایپه" تایوان در حال برگزاری است كه آرمین هادی‌‌پور با شكست تمامی حریفان خود موفق شد سكوی نخست وزن 54- كیلوگرم را به نام خود ثبت نماید.

آرمین هادی پور برای كسب این نشان خوشرنگ پس از یك‌دور استراحت، ابتدا «چن یو ونگ» از چین تایپه دارنده مدال نقره المپیك نوجوانان 2014، طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2014 و طلای قهرمانی آسیا نوجوانان 2015 را 7 بر 2 شكست داد، در ادامه به مصاف «بولات ماگومدوف» روس رفت و با نتیجه 20 بر 3 پیروز شد.

نماینده وزن اول تكواندو ایران در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی «مالكوم لویس» تكواندوكار با سابقه استرالیایی قرار گرفت و با نتیجه 21 بر یك به برتری رسید و راهی فینال شد.

هوگوپوش شایسته کشورمان در فینال نیز با نتیجه 13 بر 10 «سئونگجو هئو» از كره‌جنوبی قهرمان آسیا نوجوانان 2013 را مغلوب خویش ساخت و بر سكوی قهرمانی ایستاد.

مردان تكواندوكار كشورمان با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا كرده‌اند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G2 است که به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات دانشجویان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار