بسته بندی تولیدات نمد استان در نمایشگاه ملی صنایع دستی

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از حضور بسته بندی کارگاه تولیدات نمد دوک در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عباس زاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: بسته‌بندی به عنوان یکی از شاخه‌های مهم در بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌آید که به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است و یکی از مهمترین راه‌هایی است که در بازاریابی بهتر و جلب مشتری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشتریان انتظار خرید صنایع‌دستی با بسته‌بندی‌های مناسب را دارند،افزود:به همین منظور نیاز به فرهنگ‌سازی برای درک جایگاه و نقش بسته‌بندی در مزیت‌های بی‌شمار آن هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم به شدت احساس می‌شود.


عباس زاده گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده از سوی اداره کل صادرات، جهت برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که مقرر است از تاریخ 1 تا 7 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود ،مقرر شد که به 50 متقاضی شرکت در نمایشگاه دارای بسته بندی در تولیدات تخفیف 20 درصدی و در جهت تشویق غرفه های برتر نمایشگاه سال گذشته تخفیف 50 درصدی در اجاره بهاء غرفه تعلق گیرد.


وی افزود: پس از بررسی های صورت پذیرفته و طبق نظرات گروه کارشناسی اداره کل حمایت از تولید به مدیریت میرزالو اسامی منتخبان اعلام شد که عادله حسن پور در رشته تولیدات نمد از استان خراسان جنوبی از جمله هنرمندان متقاضی شرکت در نمایشگاه است که بسته بندی محصولات ایشان پذیرفته شده و از تخفیف 20 درصد اجاره غرفه برخوردار شدند.


عباس زاده گفت: عادله حسن پور در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی سال گذشته جزء غرفه های برتر معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هنرمندان و تولیدکنندگان از 31 استان کشور مشارکت دارند،افزود: 7 هنرمند از خراسان جنوبی شامل شرکت تعاونی مان اسفدن ، شرکت تعاونی جاجیم هزار گل قهستان، کارگاه نمد دوک، شرکت تعاونی روستایی خراشاد،در رشته های سفال، سرامیک، جاجیم بافی، تولیدات نمد، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، ترکه بافی، گلیم و حوله بافی سنتی در نمایشگاه حضور دارند.

 بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امروز چهارشنبه مورخ 1 شهریورماه افتتاح شد و تا 7 شهریورماه در سالن های 8 و 9 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 10 تا 18 به میزبانی سازمان میراث فرهنگی کشور ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ب


حضور هفت هنر مند استان در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.