توقف 2 خودرو متخلف در محور خلخال به اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: 2 دستگاه خودرو در سه راهی هیر در محور خلخال به اردبیل که با سرعت 192 کیلومتر و 180 کیلومتر در حال حرکت بودند متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدحجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: راس ساعت 7:20 صبح امروز عوامل پلیس راه اردبیل-خلخال در حین کنترل سرعت وسایل نقلیه در طول این محور با مشاهده سرعت بیش از حد مجاز دو دستگاه وسیله نقلیه اقدام به متوقف کردن این دو خودرو در مسیر می کنند.

وی گفت:‌ این دو خودرو شامل خودرو زانتیا با سرعت 192 کیلومتر و خودروی دنا با سرعت 180 کیلوتر بوده که در سه‌راهی هیر به سمت اردبیل در حال حرکت بودند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: بعد از مشاهده این امر دستور ایست به این دو خودرو داده شد اما توقف نکرده و متواری شدند اما در ادامه مسیر با انجام شگردهای پلیسی نسبت به توقف وسیله نقلیه اقدام شده و قبل از ایجاد هر گونه موج ناامنی در جاده با اقدام به موقع پلیس متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

فتاحی با اشاره به سنگین بودن تخلف این دو راننده افزود: علاوه بر اعمال قانون سنگین با توجه به اینکه این میزان سرعت، از حالت تخلف گذشته و به جرم تبدیل شده است در راستای سیر موارد قانونی رانندگان این دو خودرو به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از رانندگان وسیله نقلیه را آلت قتاله قرار داده و جان خود و سایر مردم را به خطر می‌اندازند، تصریح کرد:‌ در راستای برخورد و متوقف کردن خودروهای متخلف سرعت وسایل نقلیه در جاده‌های استان رصد شده و با هرگونه اقدام به سرعت بالا و بیش از حد مجاز برخورد می‌شود تا امنیت جان مردم در محورهای استان با خطر مواجه نشود.

انتهای پیام/ح

معرفی رانندگان خودروهای متخلف به مقامات قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.