اردبیل؛

کاهش 5 درصدی تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماه گذشته امسال خوشبختانه آمار تصادفات فوتی در استان اردبیل در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی در مراسم افتتاح همزمان سامانه‌های ثبت تخلف در اردبیل اظهار داشت: بهره‌گیری از سیستم‌های کنترل هوشمند ثبت تخلفات در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل تاثیر بسیار مناسبی در رابطه با کاهش آمار تصادفات و نیز ابزار نوینی برای کنترل رفتار خطرناک رانندگان است.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه نباید منتظر پلیس باشند تا برای رعایت قوانین اقدام کنند بلکه باید در حضور و یا عدم حضور پلیس قوانین را برای حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت کنند که در استان اردبیل در حال حاضر 13 دستگاه و سامانه ثبت تخلف رانندگی داریم و عمده‌ترین این دستگاه‌ها در شمال استان اردبیل به‌کارگیری شده است.

فتاحی گفت: نصب 15 دستگاه و سامانه ثبت تخلف هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل مکان‌یابی و جانمایی شده که منتظریم با تامین برق مورد نظر این دستگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که با اضافه شدن این سامانه‌ها به سیستم ثبت تخلفات کنترل تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان اردبیل بهتر و دقیق‌تر میب‌شود.

وی افزود: نقطه قوت در رابطه با عملکرد مثبت در این حوزه ارتباطات و تعاملات مناسب سازمانهای مربوطه است به طوری که با تعامل و همکاری خدمات‌رسانی در حوزه جاده‌ای و کاهش تصادفات و آمارهای تصادفات جاده‌ای بسیار کاهش یافته به طوری که در بارش برف اخیر این موضوع به طور مناسب قابل مشاهده بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.