جوزف دانفورد: گزينه‌های نظامی عليه کره شمالی برای زمانی است که تحريم‌ها نتيجه ندهد

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تحریم کره شمالی را موثرتر از حمله نظامی به این کشور دانست.

جوزف دانفورد: گزينه‌های نظامی عليه کره شمالی برای زمانی است که تحريم‌ها نتيجه ندهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت گزینه های نظامی آمریکا علیه کره شمالی برای شرایطی آماده می شود که تحریم های اقتصادی و دیپلماتیک بی نتیجه مانده باشد.

پارک سو هیون، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در نشستی خبری گفت دانفورد این مطلب را در دیداری 50 دقیقه ای با مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی بیان کرد. این دیدار برای بحث درباره مسائل اخیر از قبیل تحریکات کره شمالی برگزار شد.

دانفورد به سئول رفته است تا با مقامات نظامی کره جنوبی ازجمله سونگ یونگ مو، وزیر دفاع این کشور دیدار کند. وی قرار است روز دوشنبه سئول را ترک کند. وی این هفته به چین و ژاپن نیز سفر خواهد کرد.

تنش ها در ماه های اخیر به سبب نگرانی درباره نزدیک شدن کره شمالی به هدف خود برای هدف قرار دادن خاک آمریکا در محدوده موشک های شلیک شده خود که حامل کلاهک هسته ای است ، افزایش یافته است.

هفته قبل، آمریکا و کره شمالی یکدیگر را به اقدام نظامی تهدید کردند. پیونگ یانگ اعلام کرده است جزیره گوام را در غرب اقیانوس آرام هدف قرار می دهد.

 

انتهای پیام/

 

تحریم کره شمالی موثرتر است یا حمله نظامی؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار