نماینده مردم انديمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس؛

فضای مجازی را فضای پیشرفت و توسعه قرار دهیم

نماینده مردم انديمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس بر استفاده از فضای مجازی به عنوان فضای پیشرفت و توسعه و همدلی تاکید نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند، نماینده مردم انديمشک در مجلس شورای اسلامی در نشست تجلیل از خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران در طول سال، در گرما و سرما، با ناملايمات، مشکلات ، موانع، تلخی ها، زخم زبان ها و نیش ها مواجه اند، اما رسالت اسلامی، انسانی، اخلاقی و اداری خود را انجام می دهند.
وی درخصوص اهمیت رسانه اظهار کرد: امروز رسانه به عنوان یک ابزاری نیست که بعضی ها به نوعی آن را کم ارزش تلقی کنند، بلکه یکی از مهم ترین موضوعات در جامعه ما با پیچیدگی ها و زوایای مختلف حوزه رسانه ای و خبری است.
حسنوند با اشاره به اثرگذاری رسانه ها اذعان داشت: امروز رسانه مسئولين را وادار به پاسخگویی می کند، افراد را پای کار می آورد، دنیا را بهم متصل می کند، مردم را از اتفاقات باخبر می کند و از زوایای تاریک پرده برداری می کند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ی بخش ها در موضوع امنیت، اقتصاد، ورزش، آموزش، بهداشت، گردشگرى و غیره نیازمند عرصه رسانه هستند، چه برای تقویت و توسعه خود و چه برای زدودن موانع پیشرفت، حتما نیاز است که از عرصه رسانه به نحو شایسته و مطلوب استفاده شود.
وی به موضوعات پراهمیت کاری اشاره کرد و اظهار داشت: برای ما اسلام، انقلاب، ايران، منافع ملی، امنیت ملی، ارزش ها، اصول، حضرت امام(ره)، رهبری، ولایت، قانون اساسی بر ایمان اهمیت دارند و برای آن ها جانمان را هم فدا می کنیم.
این مقام مسئول افزود: اگر این مقولات برای ما مهم هستند پس باید در عمل حافظ و پاسدار آن ها باشیم.
فریدون حسنوند در ادامه اذعان داشت: پاسداری از ارزش های یادشده در خیلی جاها فقط حمایت بی چون و چرا نیست، بلکه نقد عالمانه، آگاهانه، مشفقانه و دلسوزانه و ارائه پیشنهاد می تواند عشق به این مجموعه را نشان دهد.
وی ادامه بیان کرد: خیلی از جاها شاید رسانه بیمار متولد شده باشد و بیمار عمل کند و نتواند جامعه را در شرایط و بستر رشد و توسعه قرار دهد، ما باید در مسیری حرکت کنیم که یک رسانه سالم یک جامعه سالم را بسازد.
حسنوند خطاب به رسانه ها گفت: در همه ی بخش ها و موضوعات بيائيم هم اخبار و موضوعات را دقیق، به موقع و صحیح منتقل کنیم و هم در جای خودش مسؤل، موضوع و بسیاری از مسائل را به نقد بکشیم.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تعریف نقد صحیح اظهار داشت: نقدی که در کنار آن دلسوزانه و متعهدانه برای رفع اشکال پیشنهاد بدهیم، نقدی که رعایت قانون در آن صورت بگیرد، نقدی که در آن جایگاه ها به پاس احترام مردم، مورد احترام قرار بگیرد، نقدی که حتما یک رفع مانع و بوجود آوردن یک مسیر برای سازندگی و پیشرفت در دل خود نشان دهد و نقدی که انسان ها را بهم نزدیک کند و تفرقه ها را از جامعه دور کند، نقد پذیرفته شده ای است.
وی افزود: همه ما متعهديم، مسئولیم و دین بر گردن داریم، ضمن اینکه خوبی ها و فرصت ها را معرفی می کنیم خیلی از جاها از باب نقد، دلسوزى و احساس تعهد باید اشکالات را هم گفت.
در پایان این نشست با اهدا لوح و هدیه از سوی دفتر نماینده مردم انديمشک در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران و فعالان رسانه های مجازی تجليل به عمل آمد.
انتهای پیام/گ

توسعه و پیشرفت با استفاده صحیح از فضای مجازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.