یاسوج؛

مهم ترین امنیت و قدرت یک نظام رسانه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه و روابط عمومی را در جلب نظر مردم و تنویرافکار عمومی بسیار با اهمیت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   فتاح محمدی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه مهم ترین عامل برای امنیت و قدرت یک نظام است که تحقق فعالیت آن مستلزم همراهی روابط عمومی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در نشست مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان افزود: رضایت مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی است که با کسب اعتماد مردم از سوی روابط عمومی محقق می شود.

وی با بیان اینکه در عصر انفجار اطلاعات اطلاع رسانی رسانه ها مستلزم سرعت عمل است گفت: نشست مشترک روابط عمومی ها و مدیران کل برای تبیین و ساماندهی فعالیت ها برگزار می شود.

محمدی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید تحمل انتقاد را داشته باشند و رسانه ها نیز نقد منصفانه انجام دهند.

مدیرروابط عمومی واموربین الملل استانداری هم گفت: 128نفر فعالیت تبلیغاتی، اطلاع رسانی و ارتباطات را در عرصه روابط عمومی استان برعهده دارند.

محمد تقوی به ضرورت تخصصی شدن روابط عمومی اشاره کرد و افزود: دوره آموزشی خبرنویسی و گزارش برای روابط عمومی ها برگزار شد و کارگاه تخصصی ارتقاء علمی روابط عمومی نیز برگزار می شود.

وی گفت: روابط عمومی و رسانه لازم و ملزوم یکدیگرند و با تعامل آنها آگاه سازی عمومی محقق می شود.

مدیرروابط عمومی واموربین الملل استانداری گفت: شفافیت در اطلاع رسانی، تحلیل محتوای مطبوعات و ارتباط مطلوب با رسانه ها یک ضرورت برای روابط عمومی هاست.

 

انتهای پیام/ش

نشست مشترک روابط عمومی ها و مدیران کل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.