مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی:

آغاز اعزام زائران خراسان‌شمالی به حج تمتع

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی از اعزام نخستین گروه زائران این استان به حج تمتع خبرداد و گفت: ۱۰۸۵ نفر از خراسان شمالی در قالب ۸ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد قاصری مدیرکل حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: 3 کاروان از زائران خراسان‌شمالی امروز از طریق ایستگاه پروازی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با پرواز‌های هواپیمایی سعودی به مدینه منوره اعزام شدند.

وی افزود: امسال 1085 نفر از خراسان‌شمالی به سرزمین وحی اعزامی می‌شوند که از این میان٬ 523 زائر زن و 562 زائر مرد هستند. این افراد در قالب 8 کاروان از شهرهای مختلف خراسان‌شمالی عازم سرزمین وحی می‌شوند. 2 کاروان اهل سنت در میان کاروان‌های خراسان‌شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان تصریح کرد: 3 کاروان استان نوزدهم مرداد ماه و باقی آن‌ها در تاریخ‌های 23٬22٬21 و 28 مرداد عازم مدینه منوره و مکه معظمه می‌شوند. همگی کاروان‌ها از طریق ایستگاه پروازی مشهد و هواپیمایی سعودی به عربستان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت برقراری نظم و امنیت سفر حجاج توسط بعثه مقام معظم رهبری انجام شده و کلاس‌های متعدد ویژه‌ای برای حجاج هم استانی برگزار کردیم تا در این سفر معنوی مشکلی برای انجام مناسک نداشته باشند. مبلغان فرهنگی نیز در همه کاروان‌ها حضور دارند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع

اعزام زائران خراسان شمالی در قالب 8کاروان به سرزمین وحی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.