ساری،

کشف میلیاردی کالای قاچاق در بابلسر

فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از ۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گفت: هشتمین طرح ظفر در شهرستان بابلسر با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، تسهیل خدمات رسانی بیشتر به مردم و ساماندهی و روان سازی ترافیک در جامعه هدف، اجرا شد.


فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح ظفر ۸ بیش از ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در شهرستان بابلسر کشف و ضبط شد، افزود: مقابله با سرقت، مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و قاچاق کالا، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی، برخورد با جرائم خشن و اراذل و اوباش و جمع آوری معتادان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از اولویت‌های این طرح بوده و در این رابطه ۳۵۶ نفر دستگیر، ۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۰۷ قبضه سلاح سرد و گرم از متهمان کشف و ضبط شد.


سردار میر فیضی با اشاره به اینکه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاسخگویی به مطالبات مردمی و افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه است، گفت: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل لوازم آرایشی، لباس و... بوده و ۴۱۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، پلاک مخدوش و متخلف نیز در اجرای این طرح توقیف شده است.


فرمانده انتظامی مازندران افزود: در موضوع برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی ۵۲ واحد صنفی متخلف پلمب و ۶۷ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب گرفتند.


انتهای پیام/ع


ضبط بیش از ۷ میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار