ساری،

کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالا قاچاق در طرح کنترل محور‌های مواصلاتی طی ۷۲ ساعت در ساری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردارسید محمود میرفیضی افزود: در راستای برخورد جدی با پدیده قاچاق و پیشگیری از تاثیر مخرب آن بر تولید و تجارت قانونی و حمایت از تولیدات و اشتغال، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم و برخورد جدی و عمیق با باند‌ها و شبکه‌های عمده قاچاق کالا طی سه روز در ساری به مرحله اجرا درآمد.


وی افزود: در این طرح عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی و پلیس‌های تخصصی ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان با شناسایی خودرو‌های حامل کالا‌های قاچاق و متوقف کردن آن‌ها موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف بیش از ۱۹ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این طرح، از کشف هشت دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به همراه دارو‌های غیرمجاز، سیگار خارجی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، هشت دستگاه کولرو یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خبر داد.


سردار میرفیضی ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت:۲۲ متهم به قاچاق کالا در این طرح ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.


وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل داده شد.


انتهای پیام/ع

کشف کالای قاچاق در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار