کشف ۸۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

۸۵۰ کیلوگرمی انواع موادمخدر سه ماه گذشته در استان مازندران کشف شد.

سردار سیدمحمود میرفیضی  فرمانده انتظامی استان مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در راستای مقابله با قاچاق و تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی طی ۳ ماه گذشته موفق شدند، بیش از ۸۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.

وی با بیان اینکه این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است، افزود: بیش از ۳۰ باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز طی این شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در همین خصوص تعداد زیادی از خرده فروشان موادمخدر شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در این مدت از تحویل این افراد به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ خبر داد.

وی با بیان اینکه  اعتیاد خانواده‌ها را فرو می‌پاشد و شخصیت و زندگی قربانیان خود را به اشکال بسیار گوناگون نابود و متلاشی می‌کند از مردم خواست برای مقابه با این بلای خانمان سوز و داشتن محیط اجتماعی سالم با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

کشف مواد افیونی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار