ساری،

اجرای ۳۰ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بابل

فرمانده انتظامی بابل از اجرای ۳۰ طرح ارتقا امنیت اجتماعی در راستای مبارزه با موادمخدر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید محسن جعفری در جلسه شورای اداری بابل با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انتظامی این شهرستان، از اجرای بیش از ۳۰ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای مقابله با موادمخدر از ابتدای سال جاری خبر داد.

وی افزود: در این خصوص بیش از ۹۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در چندین مرحله عملیاتی کشف و بیش از پنج باند تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و متلاشی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به توقیف ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این طرح‌ها از شناسایی و دستگیری ۷۷ متهم به موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای مقابله با موادمخدر، از اقدامات آموزشی و اطلاع رسانی پلیس در این خصوص خبر داد.

وی افزود: برگزاری جلسات آموزش همگانی برای اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان و برگزاری نمایشگاه‌های پیوستی و همکاری و تعامل با سازمان‌های فرهنگی از جمله این اقدامات است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در راستای مقابله با پدیده اعتیاد تاکید و افزود: خانواده‌ها به عنوان مهمترین و اولین پایگاه اجتماعی نقش تاثیر گذاری در پیشگیری از اعتیاد جوانان دارند و باید در راستای آموزش خانواده‌ها گام برداشت.

انتهای پیام/ع


مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار