ساری،

بکارگیری ۲۵۰۰ نیروی پلیس در طرح‌های تابستانه مازندران

فرمانده انتظامی مازندران در رزمایش اجرای طرح تابستانه و ساماندهی سواحل دریای مازندران از بکارگیری ۲۵۰۰ نیروی پلیس در اجرای این طرح‌ها خبر داد.

بکارگیری ۲۵۰۰ نیروی پلیس در طرح‌های تابستانه مازندرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی در رزمایش طرح تابستانه و ساماندهی سواحل دریای مازندران،  با اشاره به همزمانی عید سعید فطر و شروع مسافرت‌های تابستانه گفت: با توجه به این شرایط پیش آمده حجم مسافرت‌های یک هفته‌ای همانند ایام نوروز را در این استان شاهد خواهیم بود که اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی یک از مهمترین اولویت‌های انتظامی استان در این هفته خواهد بود.
سید محمود میرفیضی ارتقاء امنیت اجتماعی، ارتقاء احساس امنیت برای مردم و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری استان را از جمله اقدامات نیروی انتظامی در اجرای این طرح‌ها برشمرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی در طرح‌های تابستانه در دو بخش اجرایی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
فرمانده انتظامی استان اقدامات مشاوره ای، تئاتر درمانی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی و فضای مجازی و استفاده از توانمندی‌های سایر نهاد‌های فرهنگی در طرح‌های سالم سازی دریا و تفرجگاه‌ها را از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در طرح تابستانه برشمرد.
وی گفت: در موضوعات اجرایی ۲۵۰۰ نیروی پلیس در قالب نیرو‌های دریابانی، یگان‌های ویژه، یگان امداد، پلیس‌های افتخاری و همیاران پلیس مسئولیت برقراری نظم وامنیت سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان را برعهده خواهند داشت.
میر فیضی با بیان تاکید بر پایش بکارگیری نیرو‌ها در طرح‌های تابستانی باتوجه به نوع ماموریت‌ها از استفاده از نیرو‌های بسیج در بحث تذکر لسانی خبرداد و گفت: برای پشتیبانی و حمایت‌های قضائی از نیرو‌های بکارگیری شده در طرح ساماندهی سواحل هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضائی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان از ساماندهی شهرک‌های خصوصی در سواحل استان خبرداد و گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری‌های همه جانبه با مردم و مسئولان بتوانیم بستر‌های امنیتی مناسیب را برای مردم استان و گردشگران و مسافران در این استان فراهم کنیم
وی با اشاره به ثبت بیش از ۲۵ میلیون شب اقامت در استان با ۱۶ در صد افزایش و همچنین ثبت ۱۲۷ میلیون تردد در سطح استان در سال ۹۵ گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۰ در صد به حجم سفر تابستانی به این استان افزوده شود که برای ایجاد بستر‌های امنیتی لازم برای این منظور تدابیر خاصی اندیشیده شده است.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به راه اندازی و آغاز به کار قرارگاه طرح تابستانه (امام علی) در استان، از حمایت و پشتیبانی استانداری مازندران از طرح‌های انتظامی و هماهنگی‌های سایر دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی قدردانی کرد و بر ادامه این تعاملات و همکاری‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.